TERIMA KASIH


counters

MTMR

Sunday, December 8, 2013

Ocehan dari mulut bacin Parti Anak Beranak ?

Ocehan kosong dari Parti Anak beranak Nurul Izah bapak dia Anwar Ibrahim. Nurul Izzah meramalkan masa depan Melayu akan gelap. Tetapi adakah beliau tahu perpecahan dan perbalahan orang Melayu sekarang kerana sikap tamak dan pentingkan diri sendiri.

Tanbah beliau Semasa PAU2013 mengatakan Umno gagal membincangkan isu penting seperti keborosan perbelanjaan negara, hak milik Pulau Batu Puteh dan mutu pendidikan tempatan di mata antarabangsa, menjadikannya sebuah parti yang menggelapkan masa depan orang-orang Melayu.


Menurut Naib Presiden PKR Nurul Izzah Anwar (gambar), isu peningkatan kos sara hidup yang semakin menekan rakyat kurang diambil endah malah Presiden Umno Datuk Seri Najib Razak masih mengekalkan retorik lamanya dengan pendekatan “rakyat perlu terus bersabar dan berkorban untuk keutuhan kewangan negara”.

“Perhimpunan Agung Umno sudah selesai tetapi malangnya tiada kesungguhan pemimpin Umno membangkitkan isu semasa yang ketara menggelapkan masa depan Melayu.Artikel Penuh

MTMR berpendapat apakah sembangan Nurul Izzah dalam memertabatkan Melayu? Apakah mulut bacin Nurul dalam Isu Kalimah Allah. Mengapa Comonggo di minati dan di perjuangkan oleh beliau?

Yang sesat tetap sesat. Kembalikan perpaduan negara di antara kaum sekiranya mahu aman tinggal di Malaysia. Keretakkan dan kebencian mula menular akibat pengaruh dan Fitnah yang di lemparkan oleh pombangkang di Malaysia.

Usaha-usaha menggulingkan kerajaan UMNO/ BN sedang di rancang dari dalam dan luar negara. Dari sumber risikan Malaysia telah dan cuba untuk kearah menggulingkan kerajaan. Malaysia tidak akan aman sekiranya UMNO/BN di gulinggkan.

Orang Cina dan taukey-taukey besar akan banyak kehilangan harta kekayaan akibat persengketaan apabila UMNO/BN di nafikan untuk memerintah. Ini bukan UMNO/BN mengamalkan pemerintahan perkauman. Lihat sendiri bagaimana DAP mentadbir Partinya. Di manakah kedudukan orang Melayu dalam Parti tersebut?

Kita dapat lihat sendiri bagaimana Lee Kuan Yew mentadbir Singapura. Kita lihat sendiri bagaimana Singapura di perintah sehingga ke hari ini. Mana tanah Melayu yang ada di Singapura? 

Tanah Melayu Malaysia. Kalau bukan Melayu tuan tanah!!! Siapa lagi??? Itu pesanan MTMR kepada rakyat Melayu Malaysia. UMNO, PAS, PKR bersatulah demi anak bangsa Malaysia. DAP bukan untuk Malaysia??? DAP Komunis moden !!!??? Harus di hapuskan dari bumi Malaysia.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat