TERIMA KASIH


counters

MTMR

Tuesday, November 26, 2013

Cuba Anda berdebat dengan Pembangan.

Apa sahaja pembangang akan lebih tahu dari UMNO/BN? Buktinya anda baca sendiri kenyataan di atas. MTMR berharap UMNO/BN tidak berfikiran seperti PR (Pembangang Rosak )

MTMR juga berminat untuk berkongsi pandangan dan pendapat. Mengapa Pembangang Rosak sentiasa meracuni fikiran rakyat supaya membenci kerajaan? Jawapan mudah kerana mereka mahukan Malaysia jatuh dan Pembangang Rosak mahu memerintah Malaysia.

Terkini dengan pendedahan intipan yang di lakukan oleh Singapura terhadap Malaysia merupakan pencabulan kedaulatan sesebuah Negara Berdaulat. Ingatkan Singapura terlalu hebat dengan sanggup bersekongkol dengan DAP yang merupakan Parti Rosak di Malaysia. 

Tetapi niat jahat Parti Rosak dan Kerjasama Singapura telah di dedahkan. Maka sebaiknya Malaysia perlu mengemaskini dan menyulitkan lagi tahap kesiagaan kerahsiaan Negara agar sukar di ceroboh. Tukar dan berikan maklumat sulit palsu agar mereka menipu diri mereka sendiri atas kebodohannya.

Salah satu maklumat yang di ceroboh olih Singapura adalah pendedahan pasukan risik singapura yang menyatakan Anwar liwat. Perkara ini di akui sendiri oleh bekas Perdana Menteri Singapura Lee Kwan You. 

Akhirnya Karpal Sing mendedahkan bahawa Anwar liwat. Ungkapan yang terkesan sehingga kini adalah Anwar Ibrahim perlu bertaubat.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat