TERIMA KASIH


counters

MTMR

Thursday, June 19, 2014

Kalau awak kenal saya. Siapakah awak?

Bila kenal dengan awak 
Saya happy sangat 
Bila saya ketawa ..
Awak senyum saja 
Bila awak ketawa 
Saya tahu awak happy sangat2 
Bila awak nakal ..
Saya lagi nakal 
Bila saya degil 
Awak marah 
Bila awak degil 
Saya lagi marah. 

TAPI.......

Kalau sutu hari nanti saya telah pergi ,
Awak jangan ikut tau! 

..Saya nak awak teruskan hidup awak mcm biasa. 

.. Saya tak nak awak nangis. 

.. Saya tak suka tengok airmata orang yang saya sayang mengalir. 

⇨"Tegurlah saya jika saya mulai sombong...
⇨Tegurlah saya jika saya mulai angkuh...
⇨Tegurlah saya jika saya mulai salah kerana saya masih sangat perlu sahabat seperti kamu, hari ini esok dan selamanya".....♤♤♤♤

"SELAMAT HARI PERSAHABATAN SEDUNIA"

kirim mesej ini ke semua teman yg kamu sayangi.
(Jika saya trmasuk tolong kirim balik ya...)

Lihat brapa banyak kamu dpt balasan. Kalau lebih dari 7 bererti kamu patut disayangi...kerana kamu adalah salah 1 kawan yg terbaik

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat