TERIMA KASIH


counters

MTMR

Wednesday, April 17, 2013

Terkini pencetak poket dalam poket.

Pencetak mini untuk telefon pintar


PD233

LG Electronics (LG) memperkenalkan satu peranti terbaru dalam memudahkan penggunanya mencetak gambar secara terus selepas diambil melalui telefon pintar atau tablet.
PD233 adalah pencetak poket mini yang memberikan kualiti cetakan gambar terbaik dan pantas. Hanya perlu menyambungkan telefon pintar dengan pencetak melalui sambungan WiFi.


Pencetak poket mini ini boleh digunakan untuk pengguna telefon pintar Android dan iOS. Pencetak yang kecil ini sangat menarik dan mempunyai bentuk luaran yang stylish.

Ia menjadi pencetak terkecil dan paling ringan dengan hanya berat 215 gram dan ukuran sekitar 72 x 120 x 24 mm, membolehkan senang membawanya ke mana saja termasuk meletakkan di dalam poket baju atau dalam beg tangan.

Tidak hairanlah jika LG menyasarkan untuk golongan yang sentiasa sibuk atau kepada mereka yang melancong. Ia boleh dijadikan sebagai poskad kenangan sewaktu melancong.

Hasil cetakan dari pencetak ini akan berukuran 5.1 x 7.6 cm, saiz yang sangat praktikal untuk dikongsi atau dijadikan kenangan.
Pengguna hanya perlu muat turun aplikasi pencetak ini dan seterusnya hanya perlu menyambungkan telefon pintar dengan pencetak poket mini dan boleh terus mencetak dengan pantas. 

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat