TERIMA KASIH


counters

MTMR

Wednesday, April 17, 2013

Pemburuan Papa Gomo sehingga ke Permatang Pauh.

Pengendali blog Papagomo yang berhasrat menentang Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim di Parlimen Permatang Pauh akan melancarkan manifesto peribadinya, malam ini.


Pelancaran itu akan diadakan pada pukul 8.45 malam di Dataran Sri Perak, Perumahan Awam Sri Perak, Bandar Baru Sentul di sini.

Papagomo dalam laman blognya memberitahu, manifestonya itu dinamakan Mani Festo Buku JingGay PapaGomo Vs PapaHomo PRU-13.

Katanya, Mursyidul Am Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim (TIBAI), Zahid Mohd. Arip akan merasmikan manifesto tersebut.

Pada 8 April lalu, Papagomo mengesahkan akan bertanding sebagai calon Bebas menentang Anwar di Parlimen Permatang Pauh atau di mana-mana kawasan yang ditandingi ketua pembangkang itu dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).

"Ini kalilah kita akan pastikan Anwar Ibrahim berkubur di Permatang Pauh. Harap dapat semua hadir beramai-ramai bagi memastikan Anwar Ibrahim dinyahkan daripada terus menghuru-harakan Malaysia," kata Papagomo menerusi laman blog,

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat