TERIMA KASIH


counters

MTMR

Thursday, April 25, 2013

Mahukah pembohong pemfitnah menjadi pemimpin negara ?

UNTUK ORANG UMNO/BARISAN NASIONAL SAHAJA-
SHARE DAN SEBARKAN MAKLUMAT INI- 

MAHUKAH KITA PEMBOHONG PEMFITNAH MENJADI PEMIMPIN NEGARA?


UNDILAH CALUN BARISAN NASIONAL

Saya mempunyai hujah hujah yang tepat, MENGAPA KITA MESTI MENOLAK PKR/PAS/DAP :-

1.Tian Chua Mengaku Membuat Super Impose Gambar Altantuya dan DS Najib gambar tersebut hanya rekaan, saya yang reka"

2. Saya Peguam Insp. Azilah yang dikatakan membunuh Altantuya, Masa itu juga Saya peguam Anwar Ibrahim, Anwar Ibrahim meyuruh dan memaksa saya dapatkan akuan bersumpah dan istihar DS Najib terlibat dalam Isu Altantuya- Saya tidak sanggup melakukan Fitnah tersebut- YB Zulkefli Nordin.

3. Tim.Presiden PAS Berbohong kepada Tim. Pengerusi SPR- Datuk Wan Mohd Omar menyeleweng kad Pengenalan di Sabah tahun 1994 pada hal Datukl Wan belum bertugas di SPR dimasa itu- Datuk Wan Saman Mat Sabu Si Mulut Longkang.

4, Naib President PAS Mahfuz BERBOHONG mengatakan JPN keluarkan IC dan Mykid yg tidak dituntut ke Keningau Sabah didalam surat Palsu- Laporan Polis telah dibuat.

5.Nizar Jamaluddin BERBOHONG isu Kerajaan Jepun bayar RM207 Billion kepada kerajaan Malaysia .Isu Pembinaan keretapi Maut melalui SURAT PALSU . Kerajaan Jepun Mengeluarkan Kenyataan membuat pernafian.

6.AJK Pas Pusat Mzalan Aliman BERBOHONONG dengan tuduhan FELDA jual Minyak kepada Israel. FELDA kini menyaman Mazlan dan lain lain atas dakwaan tersebut

7. PKR BERBOHONG Majlis pertunangan anak DS Najib dibiayai oleh Pejabat PM, Shangri-La membuat Penafian dan membuktikan bahawa semua itu satu PEMBOHONGAN PKR

8.Pembangkang BERBOHONG dengan mengatakan bahawa Thailland tiada TOL untuk memutar belit fakta kepada Rakyat. Tetapi sebenarnya ada terdapat TOL di Thailand

9. Pembangkang BERBOHONG dengan mengatakan terdapa Surat yang ditulis oleh Tun Dr Mahathir kepada Ehud Barak. Sebenarnua Surat Tersebut direka oleh Pembangkang sendiri untuk melakukan FITNAH

10 HARAKAH DAILY BERBOHONG didalam kenyataan Raja Muda Nazrin yang mana dikatakan menyokong perjuangan PAS, Akhirnya HARAKAH DAILY menohon maaf.

11. Pembangkang sebenarnya BERMUSUHAN SESAMA SENDIRI - Pembahagian kerusi PRU, ISU HUDUD, IDU Jual Arak di Selangor, Isu Gereja DUMC Isu Kolwj Universiti Insaniah,Isu Pemecatan Ahli DAP, Isu Pembalakan Nga dan Ngeh

12-Hadi BERBOHONG tentang Isu Hudud IDSU Negara Islam Akhirnya berpindah pada Negara berkebajikan.

13. DAP menyatakan pendirian tidak Menyokong PAS didalam agenda untuk melaksanakan HUDUD dan Negara Islam. -Guan Eng

14- PKR Menentang Keras untuk mengwujudkan Negara Islam Oleh PAS- Anwar Ibrahim

15 PAS membiarkan provokasi yang dilakukan oleh ahlinya MEMBOHONGI rakyat untuk menyalahkan Polis didalam Isu Bersih 112

16. PKR Berbohong kepada Rakyat didalam Isu Karbon tax - Tanpa Penjelasan kesannya terhadap negara dan campurtangan organisasi asing.

17. PKR BERBOHONG kepada rakyat tentang penglibatan Anwar Ibrahim dengan FFF ( Foundation For Future) dengan mernyatakan itu hanya organisasi biasa.

18 PKR Berbohong Kepada Rakyat tentang isu Cincin Rosmah- Penafian daripada pihak pembekal cincin telah ada di youtube serta proses pamiran dan hantaran.

19. Che Gu Bard BERBOHONG tentang ISU dia pergi ke Pejabat SPRM untuk melaporkan tentang Isu cincin, Pada hal dia hanya bergambar dengan sekeping kertas di hadapan pejabat SRPM.

Mahukah kita menjadikan pemimpin yang suka melakukan FITNAH dan PEMBOHONGAN untuk menjadi Pemimpin? HANCUR NEGARA KITA!!

TOLAK PEMBANGKANG DALAM PRU 13- RAKYAT MALAYSIA AKAN SELAMAT

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat