TERIMA KASIH


counters

MTMR

Thursday, April 25, 2013

Akibat mabuk botol besar tersandar di tepi tiang.

Saya akui pemerintah ada kelemahannya tapi saya kena akui jugak pemerintah memberi bantuan kepada keluarga saya, mak ayah saya , adik saya sekolah dapat bantuan kerajaan,adik-adik saya belajar Universiti alhamdullilah dapat pinjaman kerajaan dan ptpn, saya tak pernah lupa apa yang kerajaan sumbangkan pada saya dan keluarga saya.

Tapi yang saya tengok orang marah sangat pada kerajaan mereka kata kerajaan banyak rasuah, saya tertanya-tanya kalau ubah kerajaan anda yakin ke takder isu rasuah,selepas kerajaan bawak hiburan, kalau ubah kerajaan anda yakin ke takder hiburan,sebab bukan senang nak penuhi hasrat manusia yang bermacam-macam pemikiran di Malaysia .

Isu yang saya nampak bukan parti politik yang salah tapi mereka mencari salah invididu sahaja, sebab pemimpin macam-macam perangai, sampai ada yang marah tak pakai tudung dan maki hamun, walhal islam mengajar nasihati sesama islam bukan memaki hamun dan menjatuhkan maruah sesama islam,dan macam-macam.Masing-masing mencari kelemahan masing-masing, yang kita ingin orang yang memperbaiki kelemahan bukannya menambahkan masalah negara.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat