TERIMA KASIH


counters

MTMR

Monday, April 13, 2015

Mutakhir: Kebaikan GST kepada Malaysia dan Rakyat???

Awak!!! Awak nak duduk belakang PM Najib Razak atau belakang siapa pun aku tak kisah.

Aku akan berdiri dihadapan rakyat, bersama rakyat bagi menegakkan kebenaran dan mohon keadilan cara GST di laksanakan di negaraku Malaysia.

Ingatan untuk barisan kepimpinan kerajaan. GST itu memeritkan rakyat. Ramai rakyat tidak kiralah sokong kerajaan atau membangkang kerajaan terkesan dengan perlaksanaan GST.

Hanya kerajaan yang lemah dan pengurusan yang tidak cekap berfikir GST itu baik?

Jika rakyat berpendapatan rendah juga dikenakan GST mana sifat kebertanggungjawaban selaku Perdana Menteri Malaysia kepada rakyat kebanyakkan.

Perdana Menteri ada menyataka beliau bertanggungjawab kepada rakyat Malaysia. Saya selaku rakyat Malaysia mohon Perdana Menteri Malaysia bertanggungjawab agar rakyat berpendapatan rendah tidak dikenakan GST?

Saya juga selaku rakyat Malaysia yang menjadi Ahli UMNO bertanggungjawab untuk mengingatkan ketua kami supaya tidak berlaku teraniaya rakyat.

Saya tidaklah berniat untuk mengajar pucuk pimpinan yang ada, kerana saya rakyat biasa yang tidak punya apa-apa kepandaian perihal Politik dan pentadbiran. Kami tidak pandai dan tidak suka memandai-mandai. Kami juga tidak suka untuk berandai-andai.

Apa kata kami rakyat Malaysia mohon kerajaan berikan semua penjawat awam dan Swasta kenaikkan gaji 30% bagi mengimbangi GST yang kerajaan kenakan kepada rakyat.

Kami rakyat Malaysia juga bersetuju kenaikkan gaji 30% kepada semua pemimpin-pemimpin Politik baik dari kerajaan atau pembangkang.

Kami mohon Perdana Menteri Malaysia sekarang bertanggungjawab kepada rakyat Malaysia seperti yang di lafaskan baru-baru ini.

#rakyattidakakanlupakannajib

Pak Tam
Hp-12/04/2015.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat