TERIMA KASIH


counters

MTMR

Monday, March 16, 2015

Mutakhir : Nurul Izzah Anuwar ditangkap Polis kerana menghasut?

Kuala Lumpur : Ingatkan diri sudah kebal bila duduk dalam dewan Parlimen. Ternyata sangkaannya meleset bukan melecet ya!!! Kadang-kadang undang-undang ada tetapi macam tak ada sebab orang tidak mahu ambil tindakkan.

Bila diluar beri kebebasan memperlekeh pemerintah, memperlekeh pihak keselamatan. Pihak keselamatan tidak mahu mengambil tindakkan dengan beranggapan pihak yang terlibat boleh sedar dan Insaf dengan perbuatannya. INGAT PEPATAH ADA MENYATAKAN " PELANDUK AKAN MELUPAKAN JERAT ". Begitulah akibatnya bila ingat diri sentiasa betul!!!

Jika nafsu menguasai akal. Akal sudah dikawal oleh Nafsu maka otak manusia tidak dapat berfungsi dengan betul. Jika rakyat Malaysia yang percaya kepada agama. Tidak ada satupun agama membenarkan penganutnya mengamalkan perbuatan terkutuk. Seumpamanya merogol, merompak, hubungan sejenis ( Liwat / Meliwat ). Masyarakat pastinya mengutuk perbuatan seumpama itu.

Tetapi Nurul Izzah dengan lantang dan hilang akalnya menyatakan hakim SYAITAN kerana mengekalkan hukuman Penjara 5 tahun kepada bapanya? Siapakah Nurul Izzah untuk mempertikaikan ketelusan kehakiman Negara Malaysia.

Jadi biarlah pihak Polis menjalankan tugas mereka. MTMR percaya akhta hasutan menanti dan mengapa akhta hasutan tidak boleh dikenakan kepada Nurul Izzah binti Anuwar. Biarlah juga hakim di Mahkamah memutuskan.




No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat