TERIMA KASIH


counters

MTMR

Friday, November 7, 2014

Mutakhir : Kes Liwat 2 !!!! 14 peguam? Lol....Pi makan karipap laa weii ?

Gopal Sri Ram guna kenyataan Najwan Halimi dan gambar Saiful bersama pemimpin BN untuk selar kredibiliti Saiful Bukhari.

- E mel dan gambar sama dihantar kepada e-mel gmail Anwar Ibrahim oleh Najwan sama untuk beritahu Anwar dulu-dulu lagi sebelum insiden liwat berlaku...Anwar buat bodoh! Apa maksudnya?
Gopal bebal! Tak terkejut...Kan dia pak cik Ambiga DNA sama.



Ram pula sering rujuk kepada kehadiran elemen dna orang ketiga bersama DNA Male Y milik Anwar Pristin la Rektum la. Teknikal sangat Hakikatnya, dia sendiri tak faham sebab saya tahu Dr Brian, pakar DNA yang tulis soalan dan juga jawapan bila beri keterangan saksi.

- Rujuk seluruh hujah Ram sepanjang tempoh rayuan akhir ini. Ayat aktif jadi ayat pasif dan u-turn balik....Tapi, isi cerita sifar...Macam PR, points hujah pun tak wujud.

Kenapa tak lakukan ujian pada permaidani? Frasa magic carpet yang popular sekarang sedang trend sebab banyak orang bodoh di Malaysia.

- Permaidani di tempat kejadian tidak diuji sebab tiada gunanya buat demikian. Sebab? Carpet itu telah pun dicuci dan seluruh tempat insiden telah dibersihkan tanpa niat tersembunyi oleh 2 orang gaji Indonesia pemilik unit tersebut....Orang gaji punya kerja lah tu....Mereka mana tahu ada gay tua ham sap yang sedang beraksi.

14 peguam? Lol....Pi makan karipap laa weii

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat