TERIMA KASIH


counters

MTMR

Saturday, May 31, 2014

Mutakhir : SIASAT INDIVIDU HINA KEMANGKATAN SULTAN PERAK

Cyberjaya: Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) sedang menyiasat beberapa individu menghina kemangkatan Sultan Perak Almarhum Sultan Azlan Shah.

Pengerusinya Datuk Mohamed Sharil Tarmizi berkata, pihaknya mendapati beberapa individu dalam laman media sosial sudah menghina institusi beraja, terutamanya berhubung kemangkatan Sultan A...zlan Shah, Rabu lalu.

"Kami sedang bertindak mengesan individu terbabit dan memohon orang awam yang mempunyai sebarang maklumat yang boleh membantu siasatan untuk tampil memberikan maklumat berkenaan."

“Kami memandang serius penghinaan sebegini dan akan mengambil tindakan sewajarnya berdasarkan lunas undang-undang seperti diperuntukkan dalam Akta Komunikasi dan Multimedia 1998,” katanya.

Sumber: Harian Metro
 
Lihat lagi penghinaan terhadap Raja-Raja Melayu. Sebagai rakyat Malaysia yang bersetuju dengan Perlembagaan Negara Malaysia tidak sepatutnya berkata seumpama ini. Jangan jadi rakyat Malaysia yang bodoh dan tidak berpelajaran.
Bukti telah ada apa lagi yang perlu di tunggu. Kenyataan siapa kah ini??? Anak siapa kah ini? Mana biawak ini belajar sampai sanggup mempertikaikan hak Raja-Raja Melayu.

Hati gua memang panas beb!!! bila tengok semangkin hari semangkin besa kepala bangsat-bangsat negara mempertikaikan hak-hak yang ada dalam Perlembagan Negara Malaysia.

Cuba cari mana-mana negara dalam dunia ini yang sanggup berkongsi kerakyatan kepada bangsa lain. Hanya Orang Melayu di Tanah Melayu yang baik hati bermurah hati membenarkan Kewarganegaraan di komgsi kepada bangsa lain.

Kebaikan dan keperihatinan orang Melayu jangan di perlekehkan atau di permainkan oleh orang-orang yang berfahaman KOMUNIS. Jangan jadi duri dalam daging kepada Tanah Melayu Malaysia.
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat