TERIMA KASIH


counters

MTMR

Monday, January 20, 2014

Perlembagaan Negara tidak sesuai untuk Tanah Melayu.

Sekiranya titah Yang di- Pertuan Agung tidak terpakai kepada bukan Islam. Maka kepada mana-mana orang bukan Islam boleh pilih sama ada mahu tinggal di Malaysia atau keluar dari Malaysia. Di persilakan.


Jangan ingat Mahkamah mahu di peralatkan dan di perbodohkan oleh Peguam yang kononnya pakar dalam undang-undang Malaysia. Tetapi lupakah peguam-peguam yang bengap di Malaysia.

Sedangkan Perlantikkan juga memerlukan Perkenan YDPA dan perkara ini juga perlu di patuhi. Sedangkan Passport kita sendiri juga mempunyai hak dan jaminan YDPA sekiranya kita ke mana-mana luar Negara.

Jadilah rakyat Malaysia yang berotak sikit. Sekiranya YDPA tiada kuasa tetapi ada kuasa di negeri takluk dan jajahan sendiri. Sultan dan Raja ada kuasa penuh dan pemutus.

Jangn cabar Perlembagaan Malaysia. Rakyat marehan memang tidak tahu hal Perlembagaan dan undang-undang. Pengamal undang-undang yang cerdik dan mementingkan keharmonian tahniah atas keperhatian anda.

Kepada mana-mana pengamal undang-undang yang bersentongkol mahu menjatuhkan dan berpakat menjatuhkan Negara Malaysia anda adalah pengkhianat dan musuh Negara.

Anda sendiri sedar dan faham apa hukuman yang layak untuk anda !!!!

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat