TERIMA KASIH


counters

MTMR

Tuesday, October 1, 2013

TERHANGGAT : TERASA KOK !!! BERANI BERUBAH ???


KENYATAAN TERASA KOK SIKIT PUN TAK MENGUBAH PENDIRIAN DATUK MUKHRIZ MAHATHIR. KEUTAMAAN PENGUNDI MELAYU LEBIH PENTING....!!!

Datuk Mukhriz Mahathir tegas dengan pendirian akan memberi tumpuan kepada usaha menunaikan manifesto Barisan Nasional (BN) Kedah dan mengutamakan pengundi yang menyokong parti itu dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13), tidak peduli jika ada persepsi negatif tentang pendiriannya.

"Pihak lawan kami pun ada manifestonya tetapi keputusan PRU-13 kami yang menang, sudah tentu manifesto kami yang akan kami laksanakan. "Saya juga menyatakan apabila sudah selesai apa yang telah kami janjikan dan ada lebihan-lebihan sikit, pada waktu itu kita berilah perhatian kepada mereka.

Ketegasan yang patut dibanggakan oleh penyokong umno bn.

Teresa Kok dengan bongkak menuduh D Mukhriz seorang pendendam...Apa pula jasa dia pd MB Kedah selama ini...???
 
Dimana undi mereka buat bn..??? Bukankah mereka yang membiakkan rasa dendam antara cina dan melayu..???????

Perkara itu berikutan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kedah berkenaan dilapor membuat kenyataan pentadbirannya akan menumpukan kepada sekolah kebangsaan kerana beliau tidak dapat mengabaikan golongan yang memilih BN di Kedah.

Pendirian beliau itu bukan kerana berdendam tetapi keputusan pilihan raya umum lalu jelas menunjukkan ada golongan masyarakat tertentu lebih memihak kepada DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Ditanya pendirian tersebut akan menghakis sokongan pengundi Cina, beliau berkata, sokongan kaum itu sudah sedia terhakis dan mereka kurang bernasib baik kerana walaupun undi lebih kepada DAP namun tetap gagal mengekalkan kedudukan di Kedah serta merampas Dewan Rakyat.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat