TERIMA KASIH


counters

MTMR

Sunday, May 5, 2013

#PRU13...Apa yang aku nak dedahkan tengoklah sendiri ya.#Malaysia Spring.# NIK AZIZ PILIH BN?







Psssttttt - ini lah lagu bulan yang aku janjikan. Lagu aku tak dapat nak upload sebab Internet lemah.

Aku masukkan lirik dia dahulu.....Lain Kalilah aku uploadkan ya.....Bulan marilah bulan....marilah bulan masuk barisan.....Bulan marilah bulan....marilah bulan masuk barisan......akhirnya NIK AZIZ SOKONG BARISAN NASIONAL....MANIFESTO.....AKUJANJI.....YAHOOOOOOO ?????

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat