TERIMA KASIH


counters

MTMR

Wednesday, April 3, 2013

Sejarah Malaysia untuk Master terbongkar lagi.

Apabila perbuatan terkutuk dan salahlaku seks Anwar Ibrahim (PapaHomo) semakin didedahkan dengan jelas, maka ramai lah cai-cai pakatan haram menggelupur mempert...ahnkan “kesucian” PapaHomo tersebut dengan pelbagai telatah termasuklah maki hamun.
Gambar 1001 cerita.


Saya ingin mengimbas kembali sejarah pembongkaran perbuatan terkutu tidak bermoral PapaHomo dimana ianya tekah dibongkar terlebih dahulu oleh pengerusi DAP yg juga peguam bela tersohor PapaHomo iaiatu KARPAL SINGH.

Karpal Singh pernah membongkar kisah perbuatan terkutuk PapaHomo dengan disertakan satu hansard di dalam sidang Dewan Parlimen yg dimuliakan pada Disember 1997 dimana pada ketika itu PapaHomo adalah Timbalan Perdana Menteri dan Timbalan Presiden UMNO.

Sebelum itu juga Mat Sabu (sekarang Timbalan Presiden Pas) pernah berkali-kali bersuara lantang menggelar PapaHomo sebagai AL-JUBURI kerana beliau menyatakan mempunyai bukti perbuatan PapaHomo yg mengamalkan seks di luar tabii bersama pembantu peribadinya dan beberapa mangsa lain.

Ini bemakna bukan UMNO yang memulakan pendedahan perbuatan terkutuk PapaHomo tersebut.

Setelah PapaHomo di tendang keluar dari UMNO, Pas dan Dap telah mengutip PapaHomo dan menjadikannya sebagai kambing hitam yg besar utk mendapat keuntungan politik masing-masing setelah mereka mengalami jalan buntu untuk menjatuhkan Kerajaan Barisan Nasional sebelum itu.

PapaHomo sanggup diperlakukan apa saja asalkan nafsu besarnya untuk menjadi Perdana Menteri tercapai walaupun dengan cara mengkhianati tanahair sendiri dan melibatkan nyawa sesiapa sahaja.

Terbaru, dalam kes saman PapaHomo terhadap bekas rakan karibnya iaitu Datuk Nalakarupan, beberapa org saksi telah disapina termasuklah Umi Hafilda dan Karpal Singh sendiri bakal mencetuskan suasana yang sangat dramatic dalam perbicaraan tersebut.

Kita akan melihat sendiri bagaimana kredibiliti Karpal Singh sebagaii orang yg pertama mendedahkan kes salahlaku seks dan perbuatran terkutuk PapaHomo satu ketika dulu dan dalam masa yang sama menjadi peguam bela PapaHomo dalam kes liwat 1 nya yang lalu.

Putar belit apa lagi yang Karpal akan gunakan utk dikecualikan menajdi saksi dalam kes ini.... sama-sama lah kita saksikan episod menarik ini.

Justeru, cai-cai Pakatan Haram yg bertindak seperti ANJING suruhan, tidak boleh menyatakan UMNO telah memfitnah PapaHomo sebelum mengkaji sejarah ini secara mendalam .

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat