TERIMA KASIH


counters

MTMR

Tuesday, April 30, 2013

Majlis Penyampaian Touch Points Secara ON OFF Kepada Peladang, Penternak dan Nelayan Oleh Menteri Besar Johor.

Photo 

30hb April 2013, Jam 9.30pagi. Lokasi Dewanraya MPJBT Gelang Patah. Majlis Penyampaian Peruntukan Touch Points Secara “ONE OFF” Kepada Peladang, Penternak dan Nelayan telah dirasmikan oleh Y.A.B Dato’ Haji Abdul Ghani Bin Othman, Menteri Besar Johor.
Y.A.B Berhormat Menteri Besar Johor menyatakan bahawa Kerajaan Negeri Barisan Nasional sedang mempertimbangkan permohonan Pertubuhan Peladang ke atas tanah seluas 2120 ekar untuk tujuan pembinaan Kompleks Hub Makanan Halal di Kawasan Pertubuhan Peladang Johor Selatan.
Pembinaan kompleks diyakini akan memberi banyak faedah kepada seluruh usahawan-usahawan kecil samada yang terlibat dengan penternakan, perladangan, pekebun-pekebun kecil, nelayan tradisonal dan pembuatan dan penyediaan makanan halal. 
Permintaan makanan dan perkhidmatan yang berasakan kepada makanan semakin meningkat di kawasa Parlimen Gelang Patah khususnya disebabkan peningkatan yang mendadak bilangan kependudukan yang behijrah ke sini kerana pembangunan yang pesat sedang berlaku hasil daripada kecekapan pentadbiran Kerajan Barisan Nasional menyusun strategi pembangunan tersebut secara komprehensif dan sangat signifikan untuk kepentingan rakyat Negeri Johor khususnya untuk masyarakat di Palimen Gelang Patah

Photo

Photo



No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat