TERIMA KASIH


counters

MTMR

Sunday, May 5, 2013

#PRU 13 - Doa rakyat Malaysia di terima Allah.#Malaysia Spring.


Dari awal lagi Anwar Ibrahim dan bala tenteranya cuba menimbulkan persepsi bahawa Barisan Nasional akan kalah di seluruh negara. Malah Mat Sabu dalam kempennya di Pendang, dengan angkuh berkata, tanpa bantuan pengundi hantu dan penipuan SPR, Barisan Nasional hanya menang 1 kerusi Parlimen iaitu di Pekan, manakala kerusi-kerusi lain, semuanya telah dibolot oleh Pakatan Rakyat.


Anda boleh membaca dan mengikuti perkembangan keganasan yang dicetuskan oleh tentera-tentera upahan Anwar Ibrahim, yang terdiri daripada ANAK-ANAK MELAYU di seluruh negara, sama ada mereka berpakaian PKR mahupun PAS. Manakala Cina-Cina DAP pula, lebih banyak bersorak dan bertepuk tangan memberikan semangat kepada ANAK-ANAK MELAYU yang mengambil upah daripada Anwar Ibrahim untuk melakukan kekacauan dan mencetuskan masalah. 

Keputusan PRU13 secara tidak rasmi langsung tidak berpihak kepada Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat. Namun Anwar Ibrahim seperti biasa, cuba menaikkan semangat dan cuba memandu sentimen serta persepsi para penyokongnya. 

Jam 9:00 malam ini, Anwar Ibrahim dijangka membuat sidang media untuk menyatakan yang PKR dan Pakatan Rakyat telah menang tetapi SPR telah menipu untuk memastikan Barisan Nasional menang besar!

Menerusi TWITTERnya, Anwar Ibrahim sudah pun memulakan drama tersebut.
BJgBYLuCUAAhmFg
Namun pada masa yang sama, Anwar Ibrahim dan kaum keluarganya sudah bersiap sedia untuk melarikan diri ke luar negara. 

Berita terbaru yang diterima ialah, di Johor Bahru, para penyokong Pakatan Rakyat sedang merusuh dan membanjiri Bandaraya Johor Bahru sambil menjerit-jerit UBAH!. Pihak polis sedang bertungkus lumus mengawal keselamatan.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat