Google+ Followers

TERIMA KASIH

MTMR

Monday, May 6, 2013

Jangan Kurang Ajar Terbalikkan bendera Malaysia !!! Cc @PDRMsia

Sebarkan Segera 1 Malaysia Sayangi Malaysia 

AKU MEMANG TAK BOLEH TERIMA BERAMBUS DARI MALAYSIA !!!


Tolong ambil tindakan tegas dan jangan toleransi dengan pelampau-pelampau seperti ini.

Kita sudah lama memenjarakan Melayu yang membuat kempen Terbalikkan bendera di alam maya seperti blogger Syed Azidi atau lebih dikenali Kickdeella.

#Keputusan rakyat pilihan rakyat #Malaysia Spring harus diawasi.

Rakyat berasa lega kerana Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) berakhir dengan lancar dan aman semalam. Syabas diucapkan kepada Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dan pasukan keselamatan kerana berjaya memastikan proses pengundian berjalan tanpa kekacauan besar. Malah, rakyat Sabah yang sebelum ini bimbang dengan situasi keselamatan berikutan pencerobohan pengganas dari selatan Filipina lebih dua bulan lalu juga dapat mengundi dengan tenang.

#133 Kerusi Parlimen Milik BARISAN NASIONAL.

 
Foto
Foto
'Tsunami kaum Cina' antara punca undi berkurangan

Kuala Lumpur: Barisan Nasional (BN) mendapat mandat baru pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) apabila menguasai 133 kerusi Parlimen bagi membolehkannya membentuk kerajaan dengan majoriti mudah. Pakatan pembangkang pula mendapat 87 kerusi dengan DAP memperoleh 38 kerusi, PKR (28 kerusi) dan PAS (21 kerusi).

Kita perlu mengadakan penyatuan nasional supaya sikap ekstremis dan isu perkauman tidak sihat dapat diketepikan. Kita mahukan dasar yang berpaksikan kesederhanaan atau wasatiyah. Kita amat mementingkan kesederhanaan dalam perpaduan nasional” Najib Razak, Perdana Menteri

Keputusan diumumkan oleh Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Tan Sri Abdul Aziz Yusof yang disiarkan secara langsung oleh stesen televisyen pada jam 12.50 tengah malam.

#Siber Tentera menggila.



Sepanjang kempen pilihan raya, tentera siber atau cyber trooper betul-betul menggila. Mereka menyerang siapa saja yang menggunakan alam maya khasnya mereka yang memihak kepada kerajaan. Jika ada saja berita atau maklumat mengenai sesuatu perkara, tentera siber ini akan memintas dan menyatakan apa saja mengikut suka hati mereka. Mereka bukan saja mengherdik dengan kata nista tapi juga maki hamun dengan kata-kata yang tak sepatut. Jika seseorang menyatakan sokongan atau memuji kerajaan, mereka akan diserang bertubi-tubi.

#Malaysia Spring #Anuwar bersumpah untuk kali kedua kalau PR kalah beliau akan lari ke luar negara jadi Pensyarah?


Bercakap kepada pemberita di Johor Bahru, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata beliau akan bekerja di sebalik tabir dalam parti pembangkang, namun akan terus memberi sokongan sekiranya diperlukan.
Ketua umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim sekali lagi mengulangi bahawa beliau akan bersara dari politik sekiranya Pakatan Rakyat tewas dalam pilihan raya umum kali ini.

Tambahnya, beliau juga mungkin akan menerima tawaran untuk mengajar di insititusi pengajian tinggi Eropah kerana beliau minat mengajar.

Ini merupakan kali kedua Anwar mengumumkan perkara itu sejak tahun lalu.

Anwar, menjadi ikon pembangkang sejak tahun 1998.
Psstt-Korang boleh percaya ke janji mamat ini.



Berita Gempar korang sebarkanlah kalau berminat. Lepas ini Al-Juburi bukan duduk sini lagi. Pandai dialah nak hidup.


Apapun aku bersyukur atas kemenangan BARISAN NASIONAL. Dari sini aku tahu KOMUNIS adalah musuh negara?

PANAS BERAPI! CINA MEMANG TAK MAU BUMIPUTRA MEMERINTAH MALAYSIA LAGI!

Ini keputusan yang sudah terang lagi bersuluh Cina tak mau BUMIPUTRA memerintah Malaysia lagi! Mulai sekarang kena tengok balik, patut ke bantu pada bangsa yang tak mau terima kita lagi? PAS jangan la nak mendabik dada, korang menang 21 kerusi Parlimen je, Kedah pun dah terlungkup, kalau la ditakdirkan pakatan menang, agak-agak korang la kan siapa yang akan mentadbir negara ini ek?

Ini kali aku tak mau tulis banyak, aku nak berehat sekejap. Perjuangan belum selesai lagi!

LAIN KALILAH!

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat