Google+ Followers

TERIMA KASIH

MTMR

Monday, May 6, 2013

Apapun aku bersyukur atas kemenangan BARISAN NASIONAL. Dari sini aku tahu KOMUNIS adalah musuh negara?

PANAS BERAPI! CINA MEMANG TAK MAU BUMIPUTRA MEMERINTAH MALAYSIA LAGI!

Ini keputusan yang sudah terang lagi bersuluh Cina tak mau BUMIPUTRA memerintah Malaysia lagi! Mulai sekarang kena tengok balik, patut ke bantu pada bangsa yang tak mau terima kita lagi? PAS jangan la nak mendabik dada, korang menang 21 kerusi Parlimen je, Kedah pun dah terlungkup, kalau la ditakdirkan pakatan menang, agak-agak korang la kan siapa yang akan mentadbir negara ini ek?

Ini kali aku tak mau tulis banyak, aku nak berehat sekejap. Perjuangan belum selesai lagi!

LAIN KALILAH!

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat