Google+ Followers

TERIMA KASIH

MTMR

Tuesday, September 23, 2014

Mutakhir:Klinik Kesihatan Tekek, Pulau Tioman.

Jam lebihkurang 1030hrs, seorang bayi perempuan seberat 9kg, yang diletakkan di atas lantai dapur. Sewaktu kejadian, mak bayi tersebut meninggalkannya untuk mengambil sesuatu. Tiba-tiba terdengar bunyi bising di dapur diikuti suara bayi menangis dengan kuat dan tidak seperti biasa.

Terasa tidak sedap hati, maknya terus berlari ke dapur dan mendapati seekor biawak besar sedang mengigit serta mencengkam kepala bayi perempuannya dengan kukunya dan cuba tarik bayi itu keluar dari kawasan dapur untuk dibawa lari ke dalam semak.

Bayi dirujuk ke Hospital Mersing, Johor.

Mutakhir: ROS isytihar pemilihan CEC DAP sah

DAP mengumumkan bahawa pemilihan jawatankuasa eksekutif pusat DAP (CEC) yang dipertikaikan oleh Jabatan Perdaftar Pertubuhan sejak Disember 2012 kini jawatankuasa sah.

Ia ekoran pengumuman ROS di Mahkamah Tinggi di Kuala Lumpur bahawa jabatan itu menarik balik panggantungan pengiktirafan CEC.

Susulan itu, CEC yang dipilih semula pada 29 September tahun lalu “boleh menjalankan segala peranan dan tanggungjawabnya”.

Perkara itu dinyatakan di hadapan Hakim Datuk Zaleha Yusog, yang merekodkan penyelesaian permohonan semakan kehakiman yang dikemukakan oleh DAP.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat