TERIMA KASIH


counters

MTMR

Sunday, May 5, 2013

#PRU13 Semua salah kerajaan tak bagi tahu dia macamana nak pangkah kertas undi.



Rupanya ada lagi orang tak tahu bagaimana untuk mengundi. Rupanya ada yang keliru apabila untuk memangkah. Yang jadi aku dan kawan-kawan aku ketawa dan tersenyum adalah jari yang di sapu dakwat itulah yang di gunakan untuk memangkah kertas undi.

Kawan aku tanya dengan hamba Allah tu !!! Pen ada dah disediakan untuk memangkah. Dia jawab lahhhh ingatkan guna jari yang disapu dakwat. Tak semena-mena dia ketawa sampai nak terkentut gamaknya. Dulu aku mengundi tak sapu dakwatpun. Pangkah jaa guna pensil yang di sediakan. Alahai menyusahkan betullah. Kerja siapalah ini??? Kalau macam ini rosaklah undi aku.....RUGINYA !!!!


PSSTTTT.......Itulah dia cerita lawak PRU 13 yang dapat aku kongsikan pada hari ini.....LAIN KALILAH kita jumpa di masa dan waktu mendatang.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat