TERIMA KASIH


counters

MTMR

Saturday, May 4, 2013

Mengapa PAPA GOMO tak tangkap MILO SUAM di Tangkap ?#Pendedahan Video Anak Sulung Anuwar Part # ?



Kelmarin kecoh kita dihangatkan dengan berita blogger tersohor Pakatan Pembangkang Milo Suam yang ditahan pihak Polis di KLIA ketika mahu melarikan diri ke luar negara. Maklumat yang Papa Gomo perolehi Milo Suam pada malam itu sepatutnya akan lari ke Singapura dan seterusnya menuju ke Jerman dimana destinasinya bagi bersembunyi ekoran jenayah Fitnah ancaman keselamatan negara yang telah beliau lakukan. Rata rata puak Pembangkang bising ekoran penahanan Milo Suam ini dan ada yang menyatakan kenapa Papa Gomo tidak ditahan sedangkan Papa Gomo mengeluarkan Video Lucah Anwar Ibrahim.


Gomo sebenarnya malas mahu menjawap isu yang dibangkitkan oleh pihak Pembangkang namun Gomo rasa perlu Gomo maklumkan disini pekara yang berlaku agar seluruh rakyat mengetahui kebenarannya.

Papa Gomo - Mengeluarkan paparan klip video aksi SEKS Anwar Ibrahim yang mana kita tahu Anwar Ibrahim selaku individu yang dimaksudkan dengan video seks tersebut TIDAK MEMBUAT LAPORAN POLIS berhubung klip video tersebut ataupun paparan video tersebut.

Dalam pekara ini mana mana individu yang dituduh seharusnya membuat laporan Polis bagi memaksa pihak Polis menjalankan siasatan secara menyeluruh dan jika Anwar Ibrahim membuat laporan Polis ke atas Blog Papa Gomo sudah pasti Papa Gomo akan ditahan bagi membantu siasatan tersebut. Jadi atas sebab Anwar Ibrahim sendiri yang TIDAK MEMBUAT LAPORAN POLIS maka Pihak Polis tidak ada upaya bagi menahan Papa Gomo dalam pekara ini.


Milo Suam - Blogger Milo Suam sudah beberapa kali mengeluarkan dokumen PALSU yang diedit bagi menjatuhkan imej kerajaan seperyti Majlis Keselamatan Negara, PDRM, Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia, Jabatan Pendaftaran Negara dan beberapa lagi agensi kerajaan yang lain.

Segala yang dilakukan Milo Suam ini adalah merupakan satu kesalahan yang serius yang mana telah memanipulasi sebarang dokumen yang kemudiannya disebarkan bagi tujuan manghasut rakyat Malaysia dan menyebabkan ketidak percayaan rakyat kepada Agensi kerajaan yang terbabit.

Laporan Polis ke atas pengendali Milo Suam telah banyak kali dilakukan namun pihak Polis tidak dapat mengambil sebarang tindakan sebelum ini kerana hasil siasatan pihak Polis yakin bahawa dokumen dokumen yang di PALSUKAN adalah kerja orang ketiga yang mana Milo Suam hanya Blogger yang menerbitkan sahaja.

Dalam pekara ini Gomo yakin pihak Polis yang telah menerima aduan report Polis daripada agensi yang terlibat tentang pemalsuan dokumen telah menjalankan siasatan dengan lebih terperinci bagi menangkap mereka yang terlibat.

Milo Suam ditahan dibawah akta rahsia rasmi dan kanun keseksaan berhubung kesalahan yang dilakukan blogger upahan pemimpin pembangkang tersebut.

APAKAH ANDA JELAS?

Ok jika tidak jelas tidak mengapa kerana individu yang paling penting dalam mengerakkan dan mencipta Dokumen PALSU selama ini bagi pihak PKR telah pun ditahan pada Kelmarin juga. 2 Individu tersebut ditahan pada siang hari manakala Milo Suam ditahan pada malam hari.

Ramai yang tertanya tanya siapa individu yang ditahan selain daripada Milo Suam. Malah pemimpin Pembangkang juga sepi dan ketakutan apabila 2 individu tersebut ditahan kerana dengan penahanan dua orang paling pakara dalam melakukan pelmasuan dokumen.

Ok sila baca artikel dibawah ini:


2 Mei - Polis telah menahan dua individu kerana dipercayai bertanggungjawab menggodam dua laman web milik kerajaan dalam serbuan di sebuah hotel di Jalan Raja Laut di sini kelmarin.

Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Komersial (JSJK) Ibu Pejabat Polis Bukit Aman, Datuk Syed Ismail Syed Azizan berkata, dua laman web yang digodam suspek itu adalah Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) dan Jabatan Penerangan, masing-masing pada 27 Disember 2012 dan 18 Februari lalu.

"Suspek pertama berusia 33 tahun merupakan seorang usahawan manakala rakannya berusia 28 adalah pakar komputer.

"Kedua-dua mereka berjaya dikesan selepas menggunakan alamat e-mel jessica95@live.com bagi menghantar surat arahan palsu kepada beberapa cawangan JPN supaya menyerahkan MyKad dan MyKid yang tidak dituntut selepas 18 bulan untuk perhatian satu alamat di Keningau, Sabah.

"Sebelum itu, mereka menyebarkan surat palsu di laman web Jabatan Penerangan berhubung peletakan jawatan Perdana Menteri," katanya dalam sidang akhbar di pejabatnya di Bukit Perdana hari ini.

Tambah Syed Ismail, penghantaran surat arahan palsu di laman web JPN telah disedari oleh seorang pegawai dari cawangan jabatan itu di Presint 7, Putrajaya dekat sini lalu membuat laporan polis untuk siasatan lanjut.

"Bertindak atas laporan itu, polis membuat serbuan dan menahan suspek serta merampas empat unit komputer riba, tiga telefon bimbit, telefon tanpa wayar, cakera RAM, cakera keras luaran, pemacu pena, set pemancar, beberapa keping cakera padat (CD), kad memori dan kad mikro.

"Polis juga masih menyiasat tujuan penyebaran surat berkenaan dan penyerahan kad terbabit di alamat yang dinyatakan termasuk sekiranya membabitkan Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13)," katanya.

Beliau berkata, kedua-dua suspek ditahan reman sehingga Sabtu ini bagi membantu siasatan kes mengikut Seksyen 5 (1) Akta Jenayah Komputer.



Dua orang inilah yang sebenarnya amat PENTING bagi pihak Polis selama ini. Dua orang individu ini lah yang merupakan pengerak dalam mengeluarkan apa apa dokumen PALSU bagi pihak Pembangkang. Blogger Milo Suam mengeluarkan dokumen yang diperolehi daripada dua orang individu ini dan inilah modus operandi mereka pihak PKR yang begitu LICIK dalam melemparkan fitnah selama ini kepada Kerajaan terutama pihak Polis, SPR, JPN dan agensi agensi lain.

Untuk makluman semua, dua orang yang ditahan ini bukanlah calang calang orang dan mereka boleh masuk ke dalam sistem pendaftaran negara dan juga mengubah apa apa maklumat individu setelah menerima arahan dari pimpinan PKR.

Ada dengar pimpinan pembangkang sebut mengenai dua individu yang ditahan ini? Ada dengar pemimpin pembangkang melalui peguam mereka ke Balai Polis bagi membantu dua individu ini? Jawapanya tiada kerana pemimpin pembangkang terutama PKR ketakutan dengan penahanan dua individu ini.

Siapa dua individu yang ditahan itu? Gomo rasa tak perlu Gomo nyatakan kerana sasaran yang dilakukan kali ini amat tepat hasil dari risikan pihak Polis yang berpunca daripada EMEL RAFIZI RAMLI.


Layan Video Diatas Ini

Jadi kepada rakyat Malaysia Papa Gomo rasa penjelasan Papa Gomo jelas buat anda semua kerana apa yang dilakukan pihak Polis adalah untuk keamanan. Papa Gomo tidak takut untuk ditahan pihak Polis tetapi TANPA LAPORAN POLIS daripada Anwar Ibrahim pihak Polis tidak dapat bertindak ke atas Papa Gomo. Justeru itu adalah wajar jika penyokong PKR menasihatkan Anwar Ibrahim membuat laporan Polis bahawa beliau telah diiabkan ataupun difitnah oleh Papa Gomo.

Tapi percayalah Anwar Ibrahim tidak akan membuat laporan Polis sebab dia tahu jika dia termakan jerat ini maka pihak Polis akan jalankan siasatan menyeluruh yang akan menyebabkan beliau terkena buat kali yang kedua sepertimana kes tahun 1998 yang beliau TERSALAH LANGKAH dengan membuat laoran polis ke atas Umi Hafilda.

Apa sekalipun Milo Suam bukan individu yang penting untuk ditangkap. Tetapi dua ekor monyet Upahan pemimpin PKR yang merupakan pakar memalsukan dokumen dan pakar Komputer itu yang penting sama sekali. Tunggulah lepas PRU nanti anda akan dapat lihat beberapa pimpinan PKR akan diheret sekali dalam kes memalsukan dokumen milik kerajaan.

Psssttt.... Milo Suam menangis dalam lokap....kesian..



Undi PKR Bawa Kehancuran Negara
Undi PAS Bawa Pepecahan Umat Islam
Undi DAP Bawa Penindasan Bangsa
Undi BN Bawa Kemakmuran Agama, Bangsa Dan Negara.

ANWAR AL JUBURI HARUS BERTAUBAT

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat