TERIMA KASIH


counters

MTMR

Saturday, December 28, 2013

Keganasan di ambang 2014 ajinda Komunis

 Photo: Peringatan berapakah umur kita sekarang ??? Sekiranya melibatkan diri pada Perhimpunan #TURUN3112.

Pihak Polis tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang di bawah Seksyen 124(B) Kanun Keseksaan (Aktiviti yang memudaratkan demokrasi berparlimen) dan Seksyen 124(C) Kanun Keseksaan (Cubaan untuk melakukan aktiviti yang memudaratkan demokrasi berparlimen) yang boleh membawa hukuman penjara sehingga 20 tahun.

Ini untuk peserta sahaja ya !!! 

Untuk Penganjur ISA mengantikan SOSMA 2012. 

AWAS bukan masa memberi AMARAN???.
Peringatan berapakah umur kita sekarang ??? Sekiranya melibatkan diri pada Perhimpunan #TURUN3112.


Pihak Polis tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang di bawah Seksyen 124(B) Kanun Keseksaan (Aktiviti yang memudaratkan demokras...i berparlimen) dan Seksyen 124(C) Kanun Keseksaan (Cubaan untuk melakukan aktiviti yang memudaratkan demokrasi berparlimen) yang boleh membawa hukuman penjara sehingga 20 tahun.


Ini untuk peserta sahaja ya !!!


Untuk Penganjur ISA mengantikan SOSMA 2012.


AWAS bukan masa memberi AMARAN???.
 
Mana-mana peguam bela yang datang untuk memerhati atau menjamin peserta atau penganjur harus di kenakan siasatan juga. Sekiranya mereka didapati kecenderungan dan menyokong atau membela pelaku peguam tersebut wajar di ambiltindakkan.
 
Akhta untuk Peguam tersebut biar saya rahsiakan dahulu supaya Peguam Negara dapat menasihati semua pengamal-pengamal guaman agar bersikap Propesional dalam membela dan kepentingan negara harus di utamakan. 
 
Negara Aman rakyat selesa.
 
Menggulingkan Kerajaan adalah amalan dan ajaran Komunis. Bersyukur Malaysia Aman. Komunis mesti di bunuh baik dari segi Idologi atau Individu yang melibatkan diri dengan Komunis. Komunis musuh negara. Musuh Negara mesti di hapuskan. 
 
MTMR berharap dan berdoa agar Allah memberi perlindungan kepada Malaysia dari marabahaya dan bencana. Semoga segala urusan berjalan dengan lancar. 


No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat