TERIMA KASIH


counters

MTMR

Thursday, May 9, 2013

Malaysia negara berdaulat aman damai usah di cemari.

PBB di minta campurtangan hentikan serangan dan kekejaman ke atas rakyat Palestin. Mencabuli negara lain juga melanggar perjanjian PBB. Negara yang dizalami PBB mesti bertindak. Negara yang aman seperti Malaysia harus di sokong sepenuhnya Oleh PBB dan OIC. Malaysia mempunyai pertahanan 5 Negara harap setiakawan dapat di kekalkan bagi menjamin keamanan serantau. Apa pun yang terjadi di Malaysia biar kerajaan Malaysia selesaikan sendiri. Malaysia jangan benarkan negara luar campuri urusan negara kita. 

Rakyat Malaysia bersyukurlah kita aman damai. Kalau tidak puashati kerana kalah. Orang lain bila dipertikaikan juga tidak puashati. Sampai bila perkara ini akan selesai. Umpama lagu bangau oh bangau. Akhirnya negara menjadi mundur kerana lupa untuk bangunkan Negara kerana sibuk melayan kerenah tidak puashati sesetengah pihak. Siapa yang rugi rakyat Malaysia juga.

Sejarah Osman Wok kembali mengamit lipatan di Malaysia. Ketam mula berkerja sesama sendiri. RAKYAT MALAYSIA SEDARLAH. Usah di cemari keamanan dan keharmonian negara yang sedang mengorak langkah menuju wawasan 2020. Malaysia rakyat berpendapatan tinggi mesti di Transformasikan dengan usaha-usaha gigih hanya sedikit masa sahaja kita menikmatinya. Malaysia sudah di landasan yang betul. Jangan kita larikan arah tuju negara kelak menyesal kemudian tiada gunanya.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat