TERIMA KASIH


counters

MTMR

Thursday, April 25, 2013

Calon Bebas P157 Pengerang kempen mengaku ahli UMNO yang sah.

Sebelum ini Johor dikejutkan dengan kenyataan dari Pengerusi Barisan Nasional (BN) Johor, Datuk Abdul Ghani Othman dimana empat ahli UMNO negeri ini yang bertindak menjadi calon Bebas dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) ini dan mereka dikatakan akan berdepan tindakan disiplin serta-merta.
Antaranya Timbalan Ketua UMNO cawangan Felda Adela, Azaman Johari yang menentang penyandang P157 Parlimen Pengerang, Datuk Seri Azalina Othman Said.
Benar ke mereka tu sudah di pecat?
Itu yang telah menjadi persoalan dan memeningkan kepala bagi pengundi sekitar Pengerang setelah mereka mendengar sendiri kenyataan daripada calon Bebas dalam beberapa siri ceramah yang telah dianjurkan.
Yang buat lagi terkejut, bila calon Bebas tersebut membuat kenyataan bahawa beliau masih ahli UMNO dan masih lagi orang BN, tidak di pecat lagi setakat ini.


Profail Calon Bebas P157 Pengerang.
Azaman bin Johari menjadi guru sejak 1991. Kini mengajar di SMK Adela. Sedang dlm cuti tanpa gaji selama satu (1) tahun (tarikh tamat tak di perolehi) sebab menumpukan sepenuh perhatian kepada perniagaannya. Aktif dlm politik sejak UMNO Kota Tinggi. Pernah menjadi AJK Pemuda Bahagian. Kini Timbalan Ketua UMNO Cawangan FELDA Adela. Seorang usahawan di Gugusan FELDA Adela dan Bandar Penawar. Mengusahakan perniagaan mini market, restoran & stationery.
- Sumber

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat