TERIMA KASIH


counters

MTMR

Wednesday, November 19, 2014

Terkini: Minyak Petrol akhirnya turun harga mulai hari ini.

RON97 tidak ada Subsidi kerajaan. Yang kaya-kaya belilah RON97. Simpanlah minyak RON97 lebih sikit manalah tahu esok lusa naik semula.

Akhirnya minyak Petrol RON97 turun harga 0.20 sen. Adakah harga barang akan turun. Rasanya tidak. Sebab pengusaha lori tidak gunakan RON97 tetapi mengunakan RON95.

Begitulah kebijak sanaan kita untuk menilai sesuatu berita dan menganilisa berita tersebut. Kita rakyat Malaysia harus bersukur kerana mempunyai pemimpin yang bijak pandai dalam mengurus tadbir kerajaan.

Zaman kegemilangan Malaysia telah sampai kepada kemuncaknya. Jadi rakyat Malaysia jangan leka dan alpa dengan kejayan dan kemodenan Malaysia. Kerana anda sentiasa di intai dan di cemburui kawan dan lawan.

Rakyat Malaysia jika ada permasaalahan hendaklah salurkan kepada saluran yang betul. Mohonlah kepada kerajaan Malaysia yang di terajuai oleh UMNO dalam Barisan Nasional.

Semasa membuat permohonan hendaklah berhemah. Janganlah jadi seperti burung Pucung. Apakah sejarah permohonan burung Pucung kepada Nabi Sulaiman.

Jadi bacalah!!! bacalah!!! bacalah!!! rajin-rajinlah membaca.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat