Google+ Followers

TERIMA KASIH

MTMR

Thursday, September 25, 2014

Rempah ratus adab yang hilang cita rasanya.

Kepada mereka yang sempat baca komen2 sebelum ni, itu namanya rezeki...
Anyway... Berikut di bawah adalah komen yang sempat diselamatkan...
Ketika saya turunkan DUA komen inilah, status ADABI TERPADAM...
Seram ney...!!!

Komen [1/2]:
Tidakkah kalian masih mengetahuinya...
Bahawa lagi banyak manusia mempelbagaikan DNA makanan masuk ke dalam badannya, semakin lekaslah matanya SEPET dalam perjalanan keturunannya "yang memakan masa yang panjang" itu? Tidak ada rekod dalam bloodline PURE MELAYU yang punya karektor ini, melainkan semua Melayu dianugerahkan mata bulat cantik dan bulu mata melentik.
Dulu saya ada apungkan status kajian bertahun2 saya mengenai design wajah2 manusia di dunia, tapi saya dah hiddenkan atas sebab sensiviti umat manusia sebab terkadang bila kita bagitau kebenaran akan nyebabkan orang lain terasa.

Contohnya, saya ada kepakaran melihat manusia itu keturunan apa DENGAN HANYA MELIHAT KELOPAK TELINGANYA SAHAJA, kecuali perempuan yang tutup aurat. Saya boleh mengecam dengan mudah lelaki itu dari negeri mana dan perempuan itu dari daerah mana hanya dengan melihat air wajah manusia, hijab ini untuk melihat bangsa kita aje, hehe  . Terkadang bila saya buat ujikaji live in concert, mereka bilang jawapan saya salah, rupa2nya jawapan ujikaji dah betul kerana mereka adalah keluarga berhijrah dan asal keluarganya tepat dengan jawapan...
Apabila bicara mengenai wajah, semakin cantik wajah sesebuah keturunan manusia itu, maka semakin keturunannya pada zaman silam telah susah payah untuk taat perintah agama melalui akhlak budaya ekonomi dan PEMAKANAN. Keturunan inilah perlahan2 kembali kepada fitrah Prince Adam dan Princess Hawa yang hensem dan lawa (rujuk Kuliah Matriks).

Keturunan yang cantik dan sempurna pecah kepada dua:
ALIF) adalah keturunan yang sampai ke hari ini masih taat pada perintah agama, yang merentasi setiap zaman dan syariat yang berbeza sampailah ke hari ini.
BAA) ialah keturunan cantik2 yang dulunya bloodline mereka adalah dari jenis ALIF, tapi lama2 terpesong dari ajaran agama, dan makan apa sahaja di dunia tak kenal halal dan haram. Sebab itu sampai sekarang masih ada orang putih yang lawa dan kacak, kalau engkau tengok betul2 ketika mereka dewasa, sudah tiada nur cahaya lagi. Tapi semua manusia dari apa keturunan pun, zaman kanak2 mereka akan terserlah kecantikan jasad Adam dan tempias keayuan Princess Hawa kerana setiap bayi adalah comel, dan setiap kanak2 yang belum baligh adalah ahli syurga, walaupun mak bapak dia masih kafir.

Apabila kita sudah mengenali diri kita sebagai HAMBA, maka kita akan kenal Allah, maka ketika itulah baru kita sedar yang setiap perbuatan kita yang berlawanan dengan masa adalah kerugian belaka, kerana setiap perbuatan salahlaku kita akan mencacatkan KECANTIKAN DNA kita melalui perjalanan masa, sebagai contohnya hanya kerana kita salah makan atau murtad sehinggakan kesannya akan diperlihatkan bukan sahaja di dunia (lama2 keturunannya akan tak cantik), bahkan kat akhirat kelak jasadnya sendiri akan TRANSFORM kepada suatu rupa jasad manusia yang menderita, ada yang pekak, buta, tempang, berjalan atas perutnya, dan macam2 jasad yang serba ngeri dan membencikan, sehinggakan setiap kesannya di akhirat adalah bersifat abadi yang realiti. Sebab itu baginda Nabi Muhammad menganjurkan kita ISTIGHFAR minimum 70 kali sehari, sebab nak pelihara keindahaan jasad kita yang asal dan cantik, "zahir dan batin" sekali tau.

Saya juga dikurniakan kebolehan untuk scan samada keturunannya pernah sembah berhala atau tidak, namun kelebihan ini simpan untuk diri sendiri sahaja kerana ia adalah sensitiviti orang2 atau pun rakan kenalan, kerana manusia sentiasa menjadi MUSUH kepada apa yang tak diketahuinya. Sebab itu kalau kita ada ilmu2 supernatural, terkadang pengetahuan itu cukup digunakan untuk diri sendiri dan keinsafan peribadi sahaja. (sebab itu dulu2, ada Nabi diturunkan untuk dirinya aje, faham?) Namun, dalam banyak karektor2 di atas, hanya PURE MELAYU akan kelihatan cantiknya yang amat walau si tuan badan puas duk cover dan selindungkan. Baiklah saya buat pembuktian, anak dara orang Arab lawa2 kan? Tapi cantikkah jasadnya...? Tahukah anda kebanyakan dari mereka banyak lemak *walaupun bukan semua*. Kalau ikut sistem permakahan kecantikan, maka dah banyak markah kena tolak walaupun mereka cantik di depan mata. Ini berbeza dengan anak dara Melayu, kalau dia dah cantik, LUAR DAN DALAM ikut cantik sama, lagi2 kalau dia suka ikut ajaran agama. Tidak hairanlah kalau ada anak2 Melayu yang terpesong akhlaknya, kalian sendiri menjadi bukti dekat pub2 night club tu bangsa siapa yang memenuhinya?

Sebab itulah TIDAK ADA 1 NEGARA ARAB pun mewajibkan bangsanya sendiri beragama Islam. Ini berbeza dengan orang2 Melayu yang tahu rahsia DNA ini, dan dalam dunia hanya orang Melayu sahajalah yang mewajibkan keturunannya WAJIB BERAGAMA ISLAM, amazingly negara Melayu yang dimaksudkan itu adalah Brunei dan Malaysia. Allah jaga baik2 bumi yang bertuah ini kerana Alam Melayu ni menyimpan ramuan mengekalkan rahmat Allah.
Komen [2/2]:
Sambungan...
Sebab itu Yahudi hancurkan bangsa Arab selumat2nya, aneh sekali mereka taknak serang orang2 Melayu dengan cara yang sama, kerana faktor keturunan iaitu 2 bangsa ini ada perkongsian BLOODLINE YANG SAMA, iaitu Baginda Rasul Allah Ibrahim Alaihissalam. Anehnya satu2nya bangsa yang akan sudi membantu Arab, dan yang peliknya Yahudi tak dapat menyekat bantuannya ialah pertolongan bangsa Melayu kepada banyak penduduk dunia lagi2 pertolongan kepada bangsa Arab. Kesulitan apa pun Arab alami, talian kecemasannya adalah orang2 Melayu. Inilah yang terjadi pada Yasir Arafat dan Dr.Mahathir sehingga membawa proses undur tentera Zionis, sekelip mata aje dengan 1 panggilan telefon. Aneh kan? Siapa TUAN di dunia, dan siapa TUHAN di langit?

Anehnya bila bantuan kecemasan hilang, Yahudi buat hal lagi. Briged Al Qasam satu2 nya bukti tentang peranan dalam diam Tentera Akhir Zaman Bangsa Melayu yang senyap2 melatih Pak Arab berperang, 1 dunia terkejut dan takde 1 negara pun NAK BETAH Malaysia, sebab sebenarnya tuan puan, Tanah Melayu adalah kuasa besar dunia tak lama aje lagi. Jalur gemilang itu sendiri adalah SECRET CODE kepada salah 1 panji HITAM. Sebab itu Dr. Mahathir mewujudkan wawasan 2020, dia ada HIJAB yang telah Allah bukakan untuk dia laksanakan.

Now... Israel tu kecik aje kan? Tapi dia control USA. Aneh sekali takde 1 negara dunia bencikan Malaysia, sedangkan kita satu2nya negara yang melatih tentera Arab di sana yang disahkan sendiri oleh Komander Zionis, tapi kenapa Amerika yang dicontrol oleh Yahudi itu tak boleh buat apa2 kat Malaysia? Jawapannya kita ada teknologi yang kalau kita pakai aje, memang watak2 akhir zaman akan turun punyalah, so diorang taknak ini semua berlaku... Rupa2nya Alam Melayu adalah kuasa dunia yang masih dianggap lena, yang lena ni pun takut berdepan, bayangkan kalau naga kita dah jaga, apa jadi? Perenggan ni terpaksa saya pendekkan, kerana selebihnya anda kena faham makna sebuah HADIS SAHIH, seorang RAJA (yang ramai pengikutnya) TAMIM, akan memindahkan kuasanya kepada Al Mahdi. Setakat baca kat internet, hape kau dapat...?

Untuk menyimpulkan Kisah Kari ADABI ini...
Jin dahulunya seperti Adam dan Hawa, diciptakan tuhan alam semesta dengan cantik sekali, jin yang pertama namanya Jan, dan dia adalah ahli syurga, salah 1 permintaannya ialah agar setiap kematian anak cucunya kelak, jasad mereka akan kembali kepada baby yang comel, dan doa Jan makbul walaupun banyak keturunan Jan mati dalam keadaan kafir. Samalah halnya dengan manusia, kita melihat wajah seseorang itu cantik, tapi orang cantik macam Britney Spears atau hensem macam The Rock sekalipun mewarisi DNA manusia2 baik *melalui makbulnya doa bloodline mereka*, maka perhatikan betul2 jasad meraka, ya memang cantik, tapi sayangnya akhlak mereka seburuk2 makhluk, inilah yang banyak terjadi pada bangsa2 di dunia lagi2 Yahudi, seperti Benjamin Netanyahu atau George Bush.

KESIMPULAN DNA Melayu:
Sebab itu banyak bangsa yang mengetahui rahsia ini cemburu dan jeles dengan bangsa Melayu kita ni, nak bukti? Bawaklah apa bangsa pun, kita sarungkan jasad mereka dengan BAJU MELAYU atau BAJU KURUNG, dia otomatik akan kelihatan *sangat Melayu*. Tetapi bangsa2 luar kalau pakai Kimono ke, Sari ke, Chiongsam ke, tak menjadikan mereka nampak seperti bangsa pemilik pakaian itu pun... Nak tahu apa sebabnya...? Sebab bangsa Melayu sangat menghampiri kecantikan asal manusia pertama, iaitu Adam dan Hawa.

CEMBURU PADA Melayu (Kesan TAKWA):
1) Belum lagi saya nak ceritakan apa maksud TAMPAN & SERI. Manusia paling sempurna ialah baginda Adam, manusia paling KACAK ialah baginda Yusuf, tapi manusia paling BERSERI ialah baginda Muhammad. Now siapa dapat markah tinggi sekarang? Lazimnya orang yang lawa dan cantik akan mendatangkan iri hati dan merajuk pada manusia yang melihatnya, inilah yang menimpa nasib baginda nabi kita sehingga beliau akhirnya dibenci dan dimaki dan dibaling tahi?

2) Karektor pada Baginda Nabi yang seperti inilah, yang ada pada bangsa Melayu, diejek dituduh dihina dibenci, tapi baginda Muhammad masih tidak membalas apa2. Karektor misteri ini diwarisi 1 bangsa yang jauh dari timur, bangsa ini sanggup berikan tanah, pangkat, harta, kuasa, ekonomi, darjat, sehingga sanggup kehilangan banyak pulau kepada 1 bangsa yang penuh dengan sifat buruk ini, maka sifat TAKWA ini kita temui pada bangsa Melayu.... Tuhan berikan RAHMAN pada bumi yang bertuah ini.

3) Sebab itu bila kita dah kenal diri kita, kita takkan biarkan diri kita ROSAK asbab perangai buruk pilihan kita. Maka dengan sebab semua penerangan2 ini, sungguh hanya segelintir manusia pilihan tuhan yang tahu akan ilmu2 yang disebutkan yang anda baca LIVE sekarang ini. Maka kerana itulah, Allah berkenan untuk meRAHMANkan Alam Melayu sehingga waktu yang dijanjikan. Kerana itu orang Melayu menjadi kesayangan banyak bangsa2 dunia...

Kerana rupa2nya...
Sungguh manusia menjadi MUSUH kepada apa yang tak diketahuinya. Sejarah ditulis oleh MUSUH yang menang.
Kalau anda dicaturkan, keluarlah dari papan caturnya.

Ahad
12:00 pm

17.08.2014
Disampaikan Oleh: Misi Terahsia Kita
CC Kepada: www.PustakaTerahsia.com 

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat