TERIMA KASIH


counters

MTMR

Tuesday, January 7, 2014

Suami kelar diri mati

Klang: Masalah perkahwinan dipercayai menjadi punca seorang lelaki sanggup mengelar dan menikam mati isterinya di sebuah hotel di sini, awal pagi semalam.

Lelaki yang dipercayai pensyarah itu kemudian mengelar diri dan mati ketika dikejarkan ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR), di sini.
 
Ketua Polis Klang Utara, Asisten Komisioner Mohd Shukor Sulong, berkata dalam kejadian jam 5 pagi itu, wanita berkenaan ditemui terlentang di luar bilik hotel dalam keadaan berlumuran darah dengan hanya memakai coli dan seluar dalam.


Katanya, berdasarkan keterangan seorang pekerja hotel, beliau terdengar suara seorang wanita menjerit sebelum pergi ke bilik yang berada di tingkat yang sama dengan lobi hotel itu.

Mohd Shukor berkata, pekerja hotel itu mendakwa ternampak lelaki terbabit menikam kepala wanita itu sebelum melarikan diri dan melaporkan perkara itu kepada polis.

“Ketika ditemui, lelaki itu hanya memakai seluar pendek dan masih bernyawa.

Bagaimanapun, dia mati ketika dalam perjalanan ke hospital. Wanita itu mungkin mahu keluar menyelamatkan diri tetapi tidak berjaya dan ditikam sebelum rebah di pintu bilik,” katanya ketika ditemui, di lokasi kejadian, di sini, semalam.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat