TERIMA KASIH


counters

MTMR

Tuesday, November 26, 2013

PAU bakal menyentap Pemimpin Cedera.

Dicadangkan usul bertajuk 'Pasca Pilihan Raya Umum-13 dan Pemilihan UMNO 2013:Menjelang PRU14 dibahaskan pada Perhimpunan Agung UMNO,5 Disember ini.

Usul bertajuk 'Pasca Pilihan Raya Umum-13 dan Pemilihan UMNO 2013:Menjelang PRU14 dibahaskan disebabkan banyak kecederaan berlaku semasa PRU13 dan semasa pemilihan UMNO.Semuanya akan memberi kesan pada PRU14 nanti,jangan biarkan kecederaan itu menjadi api dalam sekam.

Semua perwakilan setiap negeri yg akan berbahas harus melakukan homework dan diberikan kebebasan utk menyuarakan pandangan.

Perwakilan yang diberi peluang untuk membahaskan semua usul dalam perhimpunan itu dapat mengutamakan pandangan dan cadangan yang bernas dan bermaklumat.

Berhenti daripada menjadi tukang 'lawak' untuk dapat tepukan atau sorakan. Berhenti daripada tukang 'bodek' dan 'ampu' pucuk pimpinan parti dengan harapan diberikan perhatian bagi mendapat ganjaran menjadi calon PRU akan datang.

Perhimpunan Agung perlu menjadi medan muhasabah diri dan pucuk pimpinan harus bersedia mendengar walaupun terkena 'diri sendiri' kerana itu peluang membetulkan kesilapan dalaman untuk kekal relevan dan mendapat kepercayaan rakyat pada PRU14 nanti..!!

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat