TERIMA KASIH


counters

MTMR

Thursday, June 16, 2016

KENYATAAN YB TAN SRI DATO' HJ MUHYIDDIN HJ MOHD YASSIN

Tuduhan liar yang dilemparkan terhadap saya oleh Raja Petra Kamaruddin dalam beberapa siri entri blog Malaysia Today sejak beberapa hari yang lalu adalah tidak berasas  dan berniat jahat. Segala tohmahan tersebut adalah fitnah jahat dan sangka buruk yang disebarkan semata-mata untuk merosakkan integriti saya serta berbaur politik yang cukup menjijikkan lebih-lebih lagi di bulan Ramadhan yang mulia ini.

Sempena bulan Ramadhan yang juga merupakan bulan keampunan dan kerahmatan, seharusnya orang yang membuat fitnah ini beristighfar dan berdoa semoga dihapuskan segala dosa-dosanya. Jika dia sedar akan kesalahannya, dia seharusnya memohon maaf.

Saya percaya kesemua tohmahan ini bertujuan untuk menjejaskan reputasi saya setelah saya tidak lagi berada di dalam kabinet dan terus lantang bersuara untuk mencari kebenaran.

Dugaan Allah kepada saya amat besar di bulan Ramadhan ini. Saya harus bertenang, bersabar dan berdoa mudah-mudahan Allah s.w.t permudahkan segala urusan kita.

TAN SRI DATO' HJ MUHYIDDIN HJ MOHD YASSIN

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat