Google+ Followers

TERIMA KASIH

MTMR

Thursday, August 6, 2015

Buat baik berpada-pada???

Sabar-sabar biar mereka buat kerja mereka. Lupakan dulu MH370. Jumpa kepak sahaja kan, badan belum jumpa lagi. Bersabarlah semoga semuanya dapat di rungkai.

Pautkan semangat kenegaraan, kenegerian, keagamaan,kepartian berdoa semoga kebenaran dapat ditegakkan.

Yang masaalahnya tanya pun salah,tak tanya pun salah. Yang penting amanah dan jujur. Kalau tak boleh pegang amanah. Faham-faham sendirilah.

Yang menyokong tak kira sokong siapalah. Korang ingat sikitlah. Bila tak sokong korang suka-suka pecat. Aku pun suka kalau korang nak macam tu. Tapi korang kena ingatlah kalau dah tak suka dengan bos. Boleh belah ya!!! Jadi bila sampai masanya nanti. Orang tu naik pulak. Korang jangan lupa belah dengan sendiri ya. Jangan sampai orang cakap baru nak belah!!! Memang orang cakap haram jadah.

Orang lain cakap salah. Engkau cakap tak salah pulak? Memanglah korang di bayar untuk pertahankan bos korang. Macamana bos korang boleh pilih korang sedangkan korang sendiri bukan ahli kumpulan itu sendiri. Habis tu korang sendiri setialah dengan pertubuhan atau setia dengan dedak yang bos korang tabur. Atau korang memang makan dedak-dedak dari lain tempat untuk jahanamkan bos korang. Agak-agaklah?

Sedar diri sikit apa hak korang nak cakap ikut syok sendiri. Kalau kau duduk Siam kau sokonglah pemimpin yang di Siam. Jangan kau orang Pasir Berdengung kutuk urusan kerajaan ayah pin. Engkaulah sebenarnya yang  batu api. Tengok muka pun macam muka pembangkang. Sokong BN/UMNOlah kunun.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat