Google+ Followers

TERIMA KASIH

MTMR

Tuesday, July 14, 2015

Dapat duit raya.

Baru dapat duit raya dah pandai bangangkan orang. Nanti duit raya dah habis mula lah dia bangangkan kerajaan balik?

Ayam makan nasi.

Duit yang dipinjam itu duit tabung Milo anak aku. Aku takut anak engkau tak dapat susu. Aku beri atas dasar kepercayaan. Bila nak raya aku ingat masa awak-awak semua telepon kawan.

Masa tu kawan tak kisah sangat pasal tak ada gst. Sekarang beli topup pun kena gst. Beli barangan tunang pun kena gst. Beli plug pun kena gst,beli bettery pun kena gst.

Mati pun kena gst. Ingat gst permulaan 6%.
Agak-agak bila kerajaan akan naikan kadar gst??? PM Najib Razak kalau nak cepat naikkan 9% gst. Nak naik gaji lagi ni!!!

Sebab gstlah rakyat sokong. Banyak kebaikkan gst. BR1M naik, macam-macam lah. Orang yang tak tahu bersyukur sahaja yang tak suka gst.

Tanya aja ni...tegur dari dalam. Harap-harap tak faham.

Psttt- tiamtiamtauobamapuntakbuatgstkorangceklahkalautakcaya.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat