TERIMA KASIH


counters

MTMR

Wednesday, November 12, 2014

Terkini: RMMJ Denai Nusantara bena rumah mampu Milik di Gelang Patah.

 Photo: Rumah Mampu Milik Johor Denai Nusantara yang mempunyai lima blok setinggi 12 tingkat dan menempatkan 1,109 unit rumah akan dilengkapi dengan lot kedai, rumah pengawal, dewan serbaguna, surau, tadika, taman rekreasi dan pejabat pengurusan. Sebanyak 1,109 unit rumah akan dibina di atas tapak seluas 16 hektar berhampiran pekan Gelang Patah.

RMMJ Denai Nusantara diharap dapat menepis persepsi tidak tepat segelintir pihak bahawa pembangunan di Iskandar Malaysia hanya tertumpu untuk pembangunan hartanah dan perumahan mewah.

Kita juga mahu menghapuskan persepsi bahawa rumah mampu milik ini hanya dibina di kawasan yang jauh, sempit dan tiada kemudahan awam.
Rumah Mampu Milik Johor Denai Nusantara yang mempunyai lima blok setinggi 12 tingkat dan menempatkan 1,109 unit rumah akan dilengkapi dengan lot kedai, rumah pengawal, dewan serbaguna, surau, tadika, taman rekreasi dan pejabat pengurusan. Sebanyak 1,109 unit rumah akan dibina di atas tapak seluas 16 hektar berhampiran pekan Gelang Patah.

RMMJ Denai Nusantara diharap dapat menepis persepsi tidak tepat segelintir pihak bahawa  pembangunan di Iskandar Malaysia hanya tertumpu untuk pembangunan hartanah dan perumahan mewah.

Kita juga mahu menghapuskan persepsi bahawa rumah mampu milik ini hanya dibina di kawasan  yang jauh, sempit dan tiada kemudahan awam.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat