TERIMA KASIH


counters

MTMR

Friday, November 7, 2014

Terkini: Dairy Ahli Parlimen Pasir Gudang Part II - YB Hajah Normala Abdul Samad

Bersama YB Menteri Kerja Raya dalam Mesyuarat Pemantauan Projek Menaiktaraf Lebuhraya Pasir Gudang.
Photo: Bersama YB Menteri Kerja Raya dalam Mesyuarat Pemantauan Projek Menaiktaraf Lebuhraya Pasir Gudang.
Alhamdullilah, hasil daripada mesyuarat bersama Menteri JKR semlm,masaalah jalan yang mendap di highway kawasan plentong di jambatan telah di turap malam tadi juga.Yang lain-lain sedamg diusahakan.Terima kasih semua!

Hajah Normala Abdul Samad's photo.
 Hajah Normala Abdul Samad's photo.
MTMR merasakan YB Hajah Normala Abdul Samad sanggup melakukan kerja demi masyarakat tidak kira di mana juga beliau berada.

Kerja-kerja kebajikan untuk Masyarakat setempat terlalu banyak yang beliau turut serta. Beliau adalah pilihan dari Barisan Nasional. Jadi beliau sentiasa mendapat jemputan dan undangan untuk merasmikan apa sahaja yang berada di bawah Parlimen Pasir Gudang P159.

Tidak hairan jika UMNO, MIC, MCA , NGO-NGO, Persatuan Sekerja, Pertubuhan-pertubuhan tertentu menjemput beliau bagi merasmikan atau berbincang santai untuk mendapat pandangan atau khidmat nasihat.

MTMR sentiasa mengikuti rapat perkembangan YB Hajah Normala Abdul Samad. Kerana merasakan beliau adalah merupakan Pemimpin masa hadapan yang perlu dan wajar di ketengahkan. 

MTMR pernah mengikut program masyarakat yang beliau kena rasmikan. dari pagi hingga ke malam program beliau. Bersambung pula dengan ke esok harian. Memang MTMR tabik sepring beb dengan beliau. Kalau tiada semangat pemimpin dan tanggungjawab dalam diri beliau rasanya tidak terdaya untuk melakukan undangan tersebut.
Setakat ini dulu yang MTMR nak kongsi Dairy YB Hajah Normala Abdul Samad. Lain Masa ada kesempatan MTMR akan tulis lagi ya.

Terima Kasih Kerana sudi melawat blog http://malaysiatransformasi.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat