Google+ Followers

TERIMA KASIH

MTMR

Saturday, April 12, 2014

Azmin Hentam Anuwar sampai tonggeng???

PANAS BERAPI! AZMIN ALI HENTAM ANWAR TAK HENGAT PUNYA!
Walau aku banyak kutuk Azmin Ali selama ini, tapi dalam hal yang dia tweet ni aku bersetuju dengan dia. Anwar sudah jadi gila, lebih gila dari anjing yang terkena penyakit gila, Anwar sudah takut sebab dia bersam-sama Kit Siang sudah menipu rakyat!

Sekarang kaum yang perasan cerdik tapi kena tipu tu sedang menuntut janji sama seperti kaum India kat Penang yang dijual Anwar hidup-hidup isu Kg Buah Pala! Azmin kata jangan heret rakyat! Maju kehadapan dengan dasar peduli rakyat bukan membuli rakyat!

Khabarnya Azmin adalah calon paling sesuai untuk jadi MB Selangor tapi Anwar tak nak, sebab tumpuan Anwar kini pada Rafizi yang berkongsi kasih kunyit, tak percaya ke wahai melayu yahudi? KLIK SINI

Azmin dah bersuara, takkan Anwar nak diam diri je? Sementara tu semalam punya perhimpunan memang terbukti kaum kena tipu ni dah semakin gelabah, mereka nak kerajaan diubah at all cost sebab mereka kini takut dengan bayang-banyang sendiri! He he he...

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat