Google+ Followers

TERIMA KASIH

MTMR

Friday, November 8, 2013

Terkini: TGNA menyetan di dunia sebelum Ajal.

Dah tak tau nak cakap apa dengan Nik Aziz ni, nak panggil apa pun dah tak tau la, panggil musibat je agaknya yang sesuai untuk orang tua tak sedar diri ni.

Kalau dah sampai Karpal Singh keluarkan kenyataan parti yang berlandaskan agama dan bangsa perlu dibubarkan pun dia ni masih lagi nak sokong dan boleh pulak kata itu kenyataan peribadi sedangkan berapa ramai pemimpin PAS yang menyanggah kenyataan tersebut.

Apa kepentingan Nik Aziz dengan Karpal agaknya, macam ada satu hubungan yang tak boleh dipisahkan sedangkan satu masa duku kita semua tahu bahawa PAS dan DAP tek boleh berlaga bahu tapi kini jilat semacam.

Apa yang  nampak disini ialah, Nik Azi cuba untuk membalas dendam dwngan UMNO sehingga sanggup mengikut sahaja apa yany dikatakab oleh Karpal.

Lagi yang buat  sakit hati bila tengok dalam berita TV3 tadi, macam orang takde adap sampai tutup pintu bila ditanya oleh wartawan tentang kenyataan Karpal tersebut sambil beliau menyatakan bahawa itu adalah kenyataan peribadi.

Itu rupa yang dikatakan maksum sangat sedangkan Nabi sendiri tak pernah buat macam tu dan semua yang datang berjumpa dengan baginda dianggap sebagai tetamu dan disambut dengan mesra.

Tapi kerana disebabkan Karpal, Nik Aziz hilang pertimbangan sebagai seorang yang digelar Tuan Guru oleh para pengikut PAS dan yang ketawa sudah semestinya Karpal yang menganggap beliau telah berjaya mempermainkan agama islam dan bangsa melayu. 

Penyokong PAS perlu meninbangkan semula untuk memberi gelaran Tuan Guru kepada Nik Aziz sebab  tak nampak lagi ajaran yang dibawa oleh beliau mampu untuk menyatukan umat islam dan orang melayu di negara ini.


Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat