TERIMA KASIH


counters

MTMR

Wednesday, November 20, 2013

Hello !!! Banyak sangat di hina

Semua yg tertulis kat sini dilakukan oleh bkn melayu.
Tindakan yg diambil:Tangkap lepas.

Bila mahkamah dihina sekejap aje dah jatuh hukum.
Soalan saya,mana yg lebih tinggi marwah mahkamah tu dgn kesucian Agama Islam?
Kebebasan apakah yang mahu di tegakkan? Rasanya rakyat Malaysia sudah muak dengan perpaduan yang di nikmati selama ini.
 
Awas jangan permainkan kedaulatan dan keamanan yang ada. Bangsa kalau di hina aku masih boleh diam lagi. Tetapi kalau Agama Islam di hina. Kalimah Allah juga mahu di letak dan di guna merata tempat adakah perkara itu perlu di diamkan lagi.
 
Adakah Perlembagaan negara Malaysia sememangnya boleh di pertikai dan di cabar oleh sesiapa sahaja. Kalau gitulah gamaknya mengapa adanya isu menghina Mahkamah.
 
 Mana Pejuang PERKASA seluruh negara? Ini waktu untuk buktikan bahawa kalian adalah bersaudara. Usah dibiarkan sahabat kita Zanuddin Salleh merengkok dalam penajra tanpa pembelaan sewajarnya atas dasar SATU SUARA SATU UMMAH!!! Bangunlah! Buktikan bahawa kita sentiasa BERSATU!!!!
 
Saya melihat pertuduhan yang dijatuhkan, hukuman penjara 4 minggu terhadap sahabat saya Encik Zanuddin Salleh (Abang Din), penulis blog PERKASA Malaysia, adalah hukuman yang perlu kita (ahli PERKASA), terima dan dilihat dari sudut, kita manusia biasa tidak terlepas daripada melakukan kesilapan dan kesalahan.

Saya ingin mengajak para ahli dan penyokong PERKASA untuk mendoakan kesejahteraan Abang Din dan keluarga tersayang. Semoga beliau tetap bersemangat dan terus percaya, beliau memperjuangkan kelangsungan Agama, Bangsa dan Tanahair.

MEMBUJUR LALU, MELINTANG PATAH, HIDUP MELAYU, HIDUP PERKASA
Saya melihat pertuduhan yang dijatuhkan, hukuman penjara 4 minggu terhadap sahabat saya Encik Zanuddin Salleh (Abang Din), penulis blog PERKASA Malaysia, adalah hukuman yang perlu kita (ahli PERKASA), terima dan dilihat dari sudut, kita manusia biasa tidak terlepas daripada melakukan kesilapan dan kesalahan. 

Saya ingin mengajak para ahli dan penyokong PERKASA untuk mendoakan kesejahteraan Abang Din dan keluarga tersayang. Semoga beliau tetap bersemangat dan terus percaya, beliau memperjuangkan kelangsungan Agama, Bangsa dan Tanahair. 

MEMBUJUR LALU, MELINTANG PATAH, HIDUP MELAYU, HIDUP PERKASA

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat