TERIMA KASIH


counters

MTMR

Tuesday, June 11, 2013

Red Bean Army (RBA) mesti dikekang demi menjaga kestabilan negara dan keharmonian masyarakat berbilang kaum di Malaysia.

Kegiatan tentera siber pembangkang Red Bean Army (RBA) mesti dikekang demi menjaga kestabilan negara dan keharmonian masyarakat berbilang kaum di Malaysia,Aktivis Red Bean Army sengaja memainkan sentimen perkauman sempit semata-mata mahu mengapai-apikan kaum Cina bagi memburukkan BN dan Kerajaan.

Rakyat yg cntakan keamanan,bimbang perbuatan tidak bertanggungjawab RBA itu blh mengundang keadaan huru-hara sehingga menghancurkan negera.RBA juga memainkan peranan memanipulasi sentimen kaum Cina utk menolak calon-calon Melayu,Cina dan India drp BN yg bertanding dlm PRU-13 lalu.

Penasihat DAP,Lim Kit Siang dan Setiausaha Agung DAP,Lim Guan Eng menafikan beliau mengetahui tentang kewujudan RBA walaupun pendedahan tentang RBA itu di buat oleh bekas setiausaha Eksekutif Pemuda Kebangsaan DAP,Shen Yee Aun.

"Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) dan pihak polis perlu bertindak tegas terhadap dalang-dalang di sebalik RBA dgn segera mengheret mereka ke muka pengadilan"...!!

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat