TERIMA KASIH


counters

MTMR

Friday, May 3, 2013

PRU13 #Program Parlimen Barisan Nasional Kulai.#Belia-belia bangkit memberikan sokongan PADU#Dacing pilihan muda mudi sekarang.

Pada 3 Mei 2013 Tempat TJ MART SALENG PARLIMEN KULAI.Jam 9.00 malam. Dato Hj.Adam Hamid dan semua Calun BARISAN NASIONAL turun padang bertukar-tukar pendapat dan beramah mesra bertemu penduduk dan masyarakat setempat. Kehadiran 7500 orang dari perbagai bangsa turun padang bagi menyatakan sokongan kepada BARISAN NASIONAL demi keharmonian masyarakat di Malaysia.


Ucapan penuh bermakna dan bersemangat mendapat sokongan dan tepukan gemuruh yang sangat luar biasa. Rasanya sungguh menaikkan semangat bagaikan tidak sabar-sabar mereka akan membuang undi pada 5/5/2013.
Mereka tidak berganjak dari tempat duduk masing-masing tekun mendengar ucapan dan amanat MANIFESTO AKUJANJI Kerajaan BARISAN NASIONAL.
Di anggarkan 7500 orang telah menghadiri Program ini. Mereka berjanji kali ini undi mereka untuk BARISAN NASIONAL. Hati telah bulat tekat. JOHOR BANGKIT !!! Begitulah apabila keadaan negeri JOHOR mula untuk di gangugugat oleh anasir-anasir jahat mereka akan bersatu sebagai benteng keharmonian JOHOR.
Saksikanlah betapa ramainya penyokong-penyokong GELOMBANG BIRU. Aku taknaklah cerita banyak-banyak sangat. Korang tengoklah sendiri. Fikir-fikir sebelum membuang umdi pada 5/5/2013.
Pattt ...Jangan ada puak-puak jahanam sebelah sana cakap ini gambar edit sudah lah.
Aku peduli apa undi nanti dah tak boleh edit lagi dah jangan guling-guling atas jalan raya sudah.
JOHOR KUBU KUAT UMNO/ BARISAN NASIONAL. BERSATU TEGOH BERCERAI ROBOH.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat