TERIMA KASIH


counters

MTMR

Tuesday, April 23, 2013

Terkini dan terhangat akhirnya tembelang DAP isu ROS terbongkar juga.




Sebelum ini kenyataan Lim Guan Eng DAP yang dilihat berbohong dan sengaja mengelirukan rakyat tentang isu ROS. Yang memalukan ialah apabila anak Lim Kit Siang DAP itu menuduh ROS 'intends to assasinate the Rocket to fulfill the grand design of BN'
Clearly ROS intends to assassinate the Rocket to fulfill the grand design of BN to take out the DAP from contending in the general elections. Knowing that BN component parties will be facing a stern challenge from DAP candidates, BN has adopted the shameful and dirty approach of preventing DAP from contesting by using our beloved Rocket symbol. Such desperate attempts to win by BN is victory without honour and makes a mockery of the entire electoral process.



Di bawah adalah surat Pendaftar Jabatan Pendaftaran Pertubuhan Malaysia yang tidak berani ditunjuk oleh kepimpinan DAP. Dan intipati surat tersebut jelas menunjukkan bahawa siasatan yang dijalankan terhadap parti DAP adalah disebabkan oleh ahli-ahli DAP sendiri yang membuat aduan terhadap keraguan pemilihan CEC DAP pada 15hb Disember 1012.

Makanya, jika kita rujuk kepada bukti-bukti yang sedia ada, apabila ahli-ahli DAP yang membuat laporan, dakwaan terhadap  sarkas politik parti chauvinis DAP itu sebagai 'grand design of BN' merupakan satu tuduhan yang illogical, ridiculous, irrational, manipulative dan tidak bertanggungjawab.

Sanggup Lim Guan Eng DAP begitu desperado dan memfitnah parti BN di atas ketidakefesienan diri sendiri dan pengurusan DAP serta kebangkitan ahli-ahli DAP yang inginkan kebenaran. Sungguh memalukan!

Dan cuba kita bayangkan putar belit Lim Guan Eng DAP yang terang-terangan di depan mata kita dan parti DAP hanya mendapat sedikit kuasa. Jika lebih diberikan kepada parti tersebut, apa akan jadi dengan negara kita ini?

Ironinya, kenapa Lim Guan Eng DAP bersikap demikian padahal beliau sentiasa melaung-laungkan transperensi? Bukankah itu satu pembohongan besar kepada rakyat?

MiM yakin rakyat sudah sedar dengan wayang kulit putar belit parti DAP ini. Dan syukur kerana segala pekung tahap muntah DAP ini terdedah sebelum 5hb Mei ini. Rakyat lebih yakin ketidakmampuan dan ketidakefesienan kepimpinan DAP, seterusnya menolak parti tersebut pada 5hb Mei nanti.

Di bawah adalah surat ROS yang begitu liat mahu ditunjukkan oleh DAP kepada rakyat kerana ianya ibarat membuka pekung tahap muntah parti tersebut.

Surat ROS merujuk LGE sebagai SA DAP! LGE kantoi all-time!!










Isu ROS ini telah berjaya menimbulkan keraguan rakyat terhadap kepimpinan DAP dan Lim Guan Eng yang sebelum ini begitu lantang mencari salah parti lawan. DAP mengkritik hampir kesemua perkara termasuk Suruhanjaya Pilihanraya dengan pelbagai tuduhan seperti tidak telus, tali barut BN dan sebagainya.

Tetapi mereka terpaksa mencuci kembali ludah dimuka mereka sendiri apabila tuduhan tersebut kena ke batang hidung mereka sendiri. 

Dalam masa yang sama, 

1. Kepada pengurusan BN supaya bertindak balas terhadap tuduhan tidak bertanggungjawab Lim Guan Eng anak Lim Kit Siang DAP itu.

2. Perkara ini sangat besar dan tidak boleh dibiarkan begitu sahaja kerana ramai rakyat yang bukan sahaja dikelirukan oleh Lim Guan Eng DAP tetapi percaya tindakan ROS itu disebabkan oleh BN. 

3. Persepsinya ialah mereka menyalahkan BN bulat-bulat kerana mereka tidak tahu perkara yang sebenarnya iaitu siasatan ROS adalah disebabkan oleh ahli-ahli DAP sendiri dan tidak ada kena mengena langsung dengan 'grand design of BN' seperti tuduhan anak Kit Siang DAP.

Dan surat 'cinta' ROS yang dibawah pula?



No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat