TERIMA KASIH


counters

MTMR

Friday, April 26, 2013

Rafizi telah mendedahkan Saman Anwar dan Wan Azizah tidak dibayar sejak 98.

Sorry la ya, aku bukan berminat sangat nak main hal-hal begini. Tapi bila Rafizi, Malaysiakini dan Harakah Daily serang Datin Seri Rosmah kerana dua saman AES, maka terpaksalah aku bongkarkan hal ini. Sekarang mari kita tengok 2 saman vs berpuluh-puluh saman. Aku dah buat semakan di MyeG atas nama Anwar Ibrahim dan Wan Azizah.


Anwar ada keseluruhan 51 saman sejak tahun 1999 yang belum dibayar. ( 4 saman AES + 47 saman TRAFIK) Daripada pegang jawatan TPM hingga ke jawatan ketua banduan hinggalah sekarang pegang jawatan ketua pembangkang dan bakal calon PM. Saman tak pernah bayar. Apa cerita ni Rapussy?

Lebih mengejutkan ada saman yang dikenakan ke atasnya kerana parking kereta tak betul. Bagaimana nak jadi PM kalau undang-undang parking kereta pun tahu? Oh ya, undang-undang semua dalam tangan dia kan? Dia boleh buat apa saja siapa pun tak boleh tegur kan?

Sama la macam dia kununnya memperjuangkan kebebasan media tapi dalam masa yang sama di adok lasyan media macam anjing dan dia pilih siapa dia nak kan? Part dia semua halal, part orang semua tak boleh? Tak nak buat PC ke Rapussy pasal hal saman Anwar ni?

Tak cukup dengan saman Anwar, bini dia yang dia panggil ikan sepat kering tuh pulak ada 10 saman trafik. Ya ada 10 saman trafik bawah nama Wan Azizah! Siapa nak jawab ni Rapussy?
Wahai Rapussy, kami rakyat Malaysia masi menanti tentang penjelasan kau dengan budak Gay bernama Bukhari ni! Apa cerita Rafizi? Kepada sesiapa yang tak tau aku cerita pasal apa,
Apabila mendedahkan pasal Rafi dan anak ikan dia yang memanggil dia Rapussy.

Maka menjadi tidak keruan la si gayboy ni, punya la dia nak divert isu pasal dia dan anak ikan bermadu asmara dalam email tu sampai dia terpaksa gunakan kisah saman AES Datin Seri Rosmah! Apa ni Rapussy? Apa yang kau maksudkan tu sebenarnya? Apa yang gempa sangat ni? Korang nak tau? Jom aku cerita..
Semalam Rafizi membuat pendedahan yang sangat-sangat menggemparkan negara apabila mendedahkan Datin Seri Rosmah ada dua saman aes yang belum dibayar. Gempar beb! Rosmah ada saman woo, isteri PM pun kena saman. Dasyat kan?
Asal merka ada masalah je maka mereka akan menyerang Rosmah! Asal apa saja kesalahan merka terdedah Rosmah la mangsa yang mereka nak dijadikan sasaran untuk menimbulkan rasa benci masyarakat terhadap PM dan isteri.

Rafizi kata Najib mengamalkan undang-undang double standard....

Double standard apa ke bendanya jika isteri dia sendiri pun kena saman wei? Saman yang belum dibayar boleh dilihat oleh semua orang di seluruh dunia melalui laman MyeG! Kau ni tonggong ke Rapussy?

Jika double standard takdelah datin seri kena saman...mana akai kau wahai si jambu gay Rapussy?

Namun, kita kena terima kasih kepada Rafizi kerana mendedahkan perkara ini dimasa kempen PRU! Yalah sebab perkara ini boleh membantu BN. Mana tidaknya? Selama ini kan mereka kata BN salah guna kuasa? So dengan pendedaan ini, Rapussy sendiri menafikan dakwaan yang dibuat pembangkang selama ini bahawa BN mengamalkan undang-undang yang tidak adil, salah guna kuasa dan sebagainya.

Apa yang didedahkan Rafizi semalam membuktikan di bawah pentadbiran BN undang-undang dikuatkuasakan ke atas sesiapa sahaja tanpa memilih bulu.

Bukan seperti Rafizi yang mengaku dirinya seorang akauntan tetapi tidak tahu undang-undang BAFIA. Bila kena dakwa mengamuk kononnya undang-undang tak betul dan tak adil. Dah lakukan kesalahan terima sahajalah hakikat dan bersedia hadapi hukuman. Ini tidak dia terus meroyan dan nak mansuhkan BAFIA plak! Ptuiihh

Berhubung saman ke atas kenderaan Datin Seri Rosmah, ikut maklumat yang diterima Datin Seri belum menerima surat saman berkenaan sehingga semalam. Beliau akan bayar saman berkenaan apabila surat saman diterima.

Datin Seri Rosmah pakai kereta Proton Waja! Bukan Ferrari macam Azmind an segala macam kereta mewah yang pemimpin Pakatan ada ok! So dia ada 2 saman dijadikan satu isu besar oleh Rafizi. Kah kah kah
Pesuruhjaya PAS Perlis pakai kereta porshce ada 3 saman AES dan 4 saman trafik yang belum dibayar. Jumlah keseluruhan saman yang ada di atas nama Hashim Bin Jasin adalah 18 saman. Malah ada saman-samannya tertunggak sejak 11 tahun lalu. Apa cerita Rapussy? Tak nak buat PC lagi ke? Kih kih kih

Macam ni la Rapussy aka Rafizi, apa kata kau jelaskan dulu pada rakyat Malaysia tentang kandungan email kau yang terbocor dan sedang diedar oleh puak-puak PAS kat Pandan tu, yalah mereka tak nak si Gay Boy jadi ahlul Parlimen mereka, cukuplah dengan bakal Perdana Menteri yang kuat zina dan liwat tu je. Kan? kan? Kan?

Wahai rakyat Malaysia, sampai bila korang nak diperbodohkan oleh pencacai HARAMI pakatan ni?

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat