TERIMA KASIH


counters

MTMR

Saturday, April 27, 2013

Lawatan Dr.Zaini bin Abu Bakar BN Dun Nusajaya melawat Tapak Pasar Malam Taman Universiti.Johor.

 Dun Nusajaya Dr.Hj.Zaini bin Abu Bakar.

26hb April 2013. Jam 5.30 petang. Lokasi Tapak Pasar Malam Taman Universiti. Calon BN DUN Nusajaya Dr. Haji Zaini Bin Abu Bakar telah meluangkan masa melawat dan beramah mesra dengan peniaga-peniaga serta para pengunjung di Tapak Pasar Malam Taman Universiti. Dr. Haji Zaini memperkenalkan dirinya sebagai calon baru BN Dun Nusajaya sambil mengedarkan risalah mengenai dirinya dan Manifesto Aku Janji Barisan Nasional kepada kesemua peniaga serta pengunjung di tapak pasar malam tersebut.


Ternyata penerimaan peniaga-peniaga dan para pengujung pelbagai kaum di tapak pasar malam tersebut terhadap Dr. Haji Zaini sebagai Calon BN DUN Nusajaya sangat menggalakan dan mesra sekali. Dr.Hj. Zaini kelihatan begitu bersahaja dan tidak janggal melayan setiap peniaga dan pengunjung di sana. 

Ada sebahagian pengunjung yang sangat teruja apabila Dr. Hj Zaini menghampiri mereka sehingga melaungkan HIDUP BN dan BN BOLEH, 1 Malaysia dan JANJI DITEPATI. Begitulah reaksi kedua-dua belah pihak antara Dr. Hj Zaini dengan para peniaga dan pengunjug di Tapak Pasar Malam di Taman Universiti tersebut. Jelas sekali Dr.Haji Zaini sebagai Calon BN DUN Nusajaya adalah seorang ang berjiwa rakyat dan sangat wajar dipilih oleh semua pengundi di DUN Nusajaya untuk mewakili mereka demi kesenimbungan pembangunan dan kestabilan yang berterusan di kawaasan DUN Nusajaya. Turut sama menyertai aktiviti ini adalah jentera dari perti komponen iaitu daripada MCA, MIC dan GERAKAN Bahagian Gelang Patah.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your idea. What you give, You get back.

Silat Melayu

DOA DOHA

WALI SONGO

Video Penjelasan Isu cincin RM 24 Juta.

WAJIB TONTON

Top Blogges

B. 10 Artikal Menarik Minggu ini.

C. Senarai Blog Wajib Baca Rakan Malaysia Transformasi Minda Rakyat